יום ראשון, 6 בנובמבר 2016

דג אמנון בתנור

היי כולם מה שלומכם?
דגים הרי כולנו אוהבים! אבל מה העניין בהם? שאנחנו פחות יודעים להכין אותם! 
לכן מוציאה פוסט קליל וזריז להכין דג אמנון בתנור, דיאטטי וטעים להפליא!




את הדג אמנון קודם כל אני ממליצה לקנות טרי, זה טעם אחר לעומת קפוא! כל דג אני ממליצה לקנות טרי כמובן.  אני תמיד מבקשת שיחתכו לי את הדג כבר לפילה מסודר כי יש לי קודי לראות את הדג בשלמותו עם העיניים והכל... 

מניחים בתבנית נייר אפייה ומעלייה את חתיכות הפילה. מעל הדג אני מניחה בסדר אקראי את הרשימת מוצרים הבאים : 

חותכים בצל סגול או לבן
חותכים 3 שיני שום
 קוצצים דק בצל ירוק
עלי רוזמרין טריים
קצת שמן זית 
קצת רוטב סויה
מתבלים בתבלינים שאוהבים - אני למשל שמה אבקת מרק, פפריקה אדומה מתוקה, פלפל שחור ומלח

מכסים את הדג בנייר כסף
וזהו הוא מוכן לתנור 
בחום של 180-200 מעלות לבערך חצי שעה והדג יוצא עסיסי וטעים
טיפ קטן- אני יודעת שהדג מוכן לפי איך שאתם רואים פה שהרוטב סויה קצת נשרף בצד אז אני יודעת שהדג מודלם לאכילה! במצב הזה חייב מיד להוציא, שהדג עצמו לא יתחיל להישרף



שיהיה בתאבון
רותם 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה