יום שלישי, 26 בפברואר 2019

עוגת יום הולדת

עוגת יום הולדת לא חייבת להיות קשה לביצוע, יש היום פתרונות נהדרים וקלים.
עלמה של חברת גילרו עם מגוון מוצרים מעולים לעוגה שעושים חיים קלים! אני הכנתי עוגת שוקולד ללא גלוטן, ציפיתי בקצפת ומעל קישטתי עם האותיות האכילות בצבעי זהב וכסף של עלמה (שהן פרווה גם למי שצריך) והשימוש כל כך קל! האותיות כבר חתוכות ומסודרות ורק צריך להוציא את האותיות שצריך ולהשתמש. 




בתוך מארז האותיות יש דף של א ב בצבע כסף ודף בצבע זהב. אני רציתי הכל זהב ומכל אות יש רק פעם אחת, לכן היתה לי קצת בעיה כי את האות א הייתי צריכה 3 פעמים, אבל כפי שאתם רואים בקלות אפשר להסתדר בגלל שעם אותיות אחרות אפשר לגזור ולשנות ויצא מושלם! 

בנוסף אין לאותיות האכילות איזה טעם דומיננטי או משהו מורגש, הן דקות, טעימות ולא משנות את הטעם של העוגה! מחכה כבר ליום הולדת הבאה בשביל להשתמש בהן שוב :)

                                      

אני לקחתי את המתכון של שי של הטבע- קישור למתכון, https://www.shay-glutenfree.co.il/recipe/teff-chocolate-cake/ מכינה את העוגה הזאת המון פעמים וכל פעם היא יוצאת מושלמת וטעימה מאד גם לילדים וגם למבוגרים.

השוני בין המתכון לשי למתכון שלי, שאני בעצם הכנתי 2 עוגות בשביל הגובה עבור העוגה. ובין 2 השכבות מרחתי נוטלה וקצפת וגם ציפיתי את העוגה מסביב בקצפת.

תראו איזה גובה יפה לעוגה ללא גלוטן!

                                    

אז בפעם הבאה שאתם חוגגים, אל תשכחו את הפוסט הזה שיקל עליכם מאד  !
        

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה