יום חמישי, 27 באוגוסט 2015

גבינת צזיקי החדשה

ערב נעים לקוראים שלי ;)
לפעמים בארוחת ערב אני רוצה להשקיע קצת יותר ולא לאכול סתם ביצה ״רגילה״.
לכן כאשר אני מקשטת לעצמי את המנה ומוסיפה לה טוויסט מיוחד - הכל נראה אחרת והטעם משתדרג בהתאם!
הרי אתם יודעים שהיופי של מה שאנחנו אוכלים מאד חשוב לאווירה ומשדרג את הטעם אוטומטית ואת ההנאה :)



הפעם צצה בפתח ביתי גבינת צזיקי החדשה מסדרת פיראוס של חברת תנובה .
זוהי למעשה גבינה בולגרית 5% למריחה עם תוספת של מלפוונים בחומץ, שום ושמיר.
הגבינה נוחה למריחה מאשר גבינת בולגרית אשר נמכרת כמוצקה ומקשה מאד אם רוצים למרוח אותה.
החידוש פשוט המצאה נהדרת וקלילה ושמקלה עליי ואני בטוחה תקל על עוד רבים שאוהבים כמוני גבינה בולגרית. אני מאותם אנשים שכל כך אוהיבם גבינה בולגרית בכל צורה ובכל טעם:)















כמו שכתבתי  בהתחלה ורמזתי מה יגיע בהמשך...
לאכול ארוחת ערב של ביצה משעממת אני מתבאסת ולכן החלטתי לשלב בניהם ולשדרג לעצמי את ארוחת הערב למנה טעימה ומיוחדת עם כמה מצרכים קלילים
אין כמו ארוחה יפה, טעימה וקלילה להכנה:


לוקחים 2 ביצים, פטרוזיליה , בצל ירוק ואת הגבינת צזיקי .













שלב ראשון - הכנת החביתה. חביתה כולנו יודעים להכין, אבל אם רובנו תמיד מכינים חביתה רגילה - זה הזמן להשתדרג עם עשבי תיבול.
אני מאד אוהבת את הטעם וגם את הריח של פטרוזיליה ומבחינתי השילוב שלה בתוך החביתה הוא שילוב חובה ומעולה
(אף פעם אני לא אוכלת חביתה יבשה).












שלב שני- כשהחביתה מוכנה מרחתי כמות נדיבה של הגבינה ופשוט גילגלתי לרול.












שלב שלישי- את הרול אפשר להשאיר שלם או לחתוך לחתיכות(מזכיר לי סושי) ולקישוט השתמשתי עם בצל
ירוק והמנה מוכנה! מצורפות 2 צורות ההגשה לבחירתכם: 
כמובן מי שלא אוהב בצל ירוק לא חייב :)












זהו 4 מצרכים וארוחה מנצחת  וטעימה!!!

שיהיה לנו ערב נעים וטעים

אוהבת רותם

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה