יום שבת, 22 באוגוסט 2015

טונה Star- Kist


שלום לכולם :)




מכירים את זה שהשעה 6:30 בבוקר וצריך לצאת עוד 5 דקות מהבית.  אחרת אם לא, אתם תפספסו את הרכבת או אם אתם הורים לילדים יש מסע כומתה כל בוקר , מההכנה של כריך שונה לכל ילד לפי הטעם שהוא אוהב, הלחץ של להלביש לארגן ולסדר, להתלבש ולצאת בזמן ושהכל יתוקתק.. וואי כמה כאב ראש זה...

מכירים את זה? ברור שאתם מכירים את זה! וההכנה של הכנת כריכים עם כל מיני תוספות בכל מיני טעמים לוקח נצח
לכן הפתרון החדש של טונה סטארקיסט זהו פתרון גאוני!!
הרי מי מאתנו לא אוהב טונה? מילדים עד מבוגרים שאוהבים טונה עם חמוצים, טונה עם ירקות. מתאמנים שלאחר האימון בחדר כושר צריכים לאכול אוכל מזין ובריא ועוד..
לכן חברת טונה סטארקיסט פשוט חוסכת לנו את חלק מהכאב ראש של הבוקר וחוסכת לנו זמן- וזמן זה דבר יקר מאד ! החברה הוציאה 2 סדרות מוצרים סטארקיסט לה-סלט וסטארקיסט לה-כריך חדשניות וראשונות מסוגן בעולם אשר חוסכות לנו חומרים, זמן הכנה וגם אחסון :)








סדרת "סטארקיסט לה-סלט":מיועדת להכנה מהירה ונוחה של סלט ירקות עם טונה וכוללת שלושה טעמים: טונה עם רוטב שמן-זית שום ולימון, טונה ברוטב קיסר, וטונה ברוטב ויניגרט. המוצרים בסדרה מכילים נתחי טונה סטארקיסט איכותית עם כמות נדיבה של רוטב מתובל ועשיר, פשוט לפתוח את הקופסה ולהוסיף לקערת ירקות חתוכים, לערבב, וליהנות מסלט עשיר ברגע.




 
סדרת "סטארקיסט לה-סנדביץ': שלושה מוצרים מוכנים למריחה, המיועדים להכנה מהירה של כריכים. המוצרים מכילים טונה ומיונז מופחת שומן, עם תוספת משתנה: מלפפון חמוץ, צ'ילי או בצל מטוגן. פשוט פותחים את הקופסה ומורחים ישירות על פרוסת לחם טרייה.

המוצרים אינם דורשים קירור עד הפתיחה, ומגיעים בשילוב עם מכסה לשימוש חוזר ושמירת הטריות במקרר לאחר הפתיחה, עד 3 ימים במקרר.

הסדרות המוצרים החדשות מושקות באריזות חדשניות – בקופסאות עם תחתית קעורה, ובעיצוב מרהיב ומעורר תיאבון של המעצב ברוך נאה.

אני אישית מאד אהבתי את הטעם מסדרת סטארקיסט לה סלט- טונה עם רוטב ויניגרט. הטעם של הרוטב היה מצוין והשתלב נהדר עם הטונה והירקות, וחסך לי להכין גם רוטב (שאת האמת אני פחות מומחית בהכנת רטבים) וגם חסך לי זמן במטבח.







יצא לכם לטעום? מה דעתכם? איזה טעם הכי אהבתם?

אם אתם מעוניינים לקרוא עוד ולהתרשם, מוזמנים להכנס לאתר החברה קישור לאתר החברה



נתראה בפוסט הבא

                             אוהבת רותם


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה