יום ראשון, 14 באוגוסט 2016

מיני סנפרוסט מכירים?!

היי כולם
מה שלומכם??
איך עבר הסופ״ש? 
אצלי הסופ״ש היה מאד פרודקטיבי במטבח, למרות שכרגיל המזג אוויר לא קל ולהרבה מאיתנו החום מתיש ומרחיק אותנו מהמטבח, אצלי זה קצת שונה- אני מאד אוהבת את הקיץ, אבל כמובן שטמפרטורות גבוהות ועוד בישולים זה שילוב פחות חביב, לכן יש לנו מזל גדול שהמזגן הומצא ובכך יכולתי לבלות מספר שעות בבישולים במטבח.
מה שכן כמו שאני תמיד מציינת בקיץ אני מבשלת מאכלים קלילים יותר לעשייה וגם לאכילה. בחום כזה לא תמיד מתחשק לאכול בשר שלוקח לו זמן רב לעיכול או שפחות מתחשק לעבוד שעות בהתעסקויות והכנה.



הפעם הגיעו לפתח ביתי 2 שקיות חמודות ומפתיעות, מוצרי מיני קטנים של מיני ברוקולי ומיני כרובית של חברת סנפרוסט!
אני אישית מאד אוהבת את מארזי סנפרוסט ומשתמשת בהם שנים. המארזים הם פתרון נוח, אפקטיבי ומהיר שלא מצריך התעסקות עם מוצרים טריים שלא תמיד העונה שלהם והטעם לא בהכרח טוב, התעסקות של חיתוך הירק ועוד. 
לכן תמיד אתם תתפסו אותי עם כמה מארזים מגוונים במקפיא, שבכל מצב אני יכולה להוציא ולבשל איתם :) 

החידוש וההפתעה הם למעשה בגודל המוצרים! נכון תמיד שדברים בגודל קטן יותר, אז הם מגניבים וגורמים לחשק יותר?? אתם מבינים אותי או רק אצלי ההפרעה ?:)

אז מה בעצם הכנתי?


עם הברוקולי הכנתי פשטידה טעימה ומוכרת אצלי שאני מכינה שנים, תמיד אני מכינה אותה עם הברוקולי הקפוא בגודל רגיל של סנפרוסט והפעם הכנתי עם המיני :)


מצרכים:
חבילה של מיני ברוקולי סנפרוסט
5 ביצים
שמנת מתוקה - תמיד אני שמה 15%, אבל משום מה השבוע לא היה בסופר, לכן השתמשתי ב38%
גבינה צהובה מגוררת
ועוד גבינה לטעם- אפשר מוצרלה, בולגרית, ברי ועוד ועוד. אני לקחתי גבינת קשקבל עם חברת סיימון שאני מאד אוהבת,
(חתכתי אותה לקוביות).
הרבה פעמים אני משלבת גם בצל מטוגן, בצל ירוק חי לפי מה שאוהבים, אבל הפעם הלכתי על נקי מה שנקרא
תבלינים : מלח , פלפל וזהו כי אני אישית לא אוהבת אבל אפשר לשים מה שרוצים

אופן ההכנה:
לוקחים את הברוקולי אפשר קפוא/ אפשר מופשר - אני מעדיפה תמיד מופשר כי ככה הפשטידה יותר יציבה ולא נמצאים הנוזלים של הקרח שהוא מפשיר. מפזרים בתבנית.


לאחר מכן מפזרים גבינה צהובה בכמות יפה שתכסה כמעט את כל הברוקולי ואיתה שילבתי גם את הגבינת קשקבל.


בקערית לחוד שוברים 5 ביצים ומערבבים ואח"כ מצרפים את קופסת השמנת המתוקה ומערבבים טוב טוב.



לוקחים את הקערה ואת התכולה מפזרים על כל התבנית כמה שאפשר באופן שווה וזהו!


מכניסים לתנור בערך על חום של 180-200 מעלות עד שהפשטידה מזהיבה



עם המיני כרובית הכנתי קציצות מטוגנות קלילות וטעימות שאני אוהבת לאכול אותם גם שאני לא בבית וזהו פתרון נהדר ללימודים למשל כי אין לי אופציה לחמם והן טעימות מאד גם שהן קרות!



מצרכים:
חבילה של מיני כרובית סנפרוסט
1 ביצה
פירורי לחם שיאחדו את התערובת
תבלינים: מלח , פלפל

אופן ההכנה:
לוקחים את הכרובית ומרתיחים אותה, לאחר מכן בקערית מועכים את הכרובית עם מזלג למצב סמיך יחסית- מצרפת תמונה שתראו דוגמא


מוסיפים ביצה ומערבבים
לאחר מכן מוסיפים פירורי לחם עד למצב יציב וטוב לעבודה
ולבסוף מתבלים עם פלפל ומלח
לוקחים כל פעם מהתערובת שנוצרה ויוצרים קציצה למחבת עם שמן ומטגנים עד שהקציצות משחימות. 



אני כל קציצה מניחה מעל נייר סופג שלא יהיו עם הרבה שמן וזהו הן מוכנות לאכילה :)


אני מעל התפנקתי עם גבינה לבנה, אפשר גם לקשט עם בצל ירוק.



בתאבון :)
ונתראה בפוסט הבא ...

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה