יום רביעי, 28 בספטמבר 2016

מותג השוקולד השוויצרי 'לינדט' משיק חנות פופ אפ Lindor Pick & Mix

היי כולם מה שלומכם היום?
לקראת החג, אנחנו לא רק מבשלים ונמצאים שעות במטבח, אלא גם צריך לחשוב על מתנות נפלאות למשפחה ולמי שנתארח אצלו. לא תמיד מתנות של ביגוד וקוסמטיקה מתאימים ולכן הפתרון המושלם הוא שוקולד!!!
למעשה כל הזמן שוקולד הוא פתרון נהדר לכל דבר ואם היה אפשר אני בעד לאכול שוקולד כל היום וכל הזמן, אך לצערי זה יהיה קצת בעייתי. אבל ברגע שאני רוצה להתפנק אני בוחרת שוקולד איכותי ומיחד- השוקולד השוויצרי לינדט :)
אם לא קראתם את הפוסט קודם שכתבתי שהכנתי עם השוקולד שלהם- כנסו ותלחצו כאן 
בנוסף אני כבר חושבת מה להכין עם שוקולדים לינדור שקיבלתי.. בקרוב יצא הפוסט אז שווה להמתין...

בימים אלה לקראת החגים הוקמה חנות פופ אפ Lindor Pick & Mix שפועלת כבר מהתאריך- 20.9.16 ועד ה- 7.10.16 בקניון רמת אביב.




במהלך הפעילות יגיע לישראל מאסטר שוקולטייר של לינדט ויפנק את אורחי הקניון בשוקולדים מיוחדים שיכין ממש בדוכן לפני כולם...





חנויות קונספט של לינדט קיימות ברחבי העולם וזוכות להצלחה מרובה. חנות הפופ אפ של לינדט בקניון רמת אביב מעוצהת במראה אלגנטי ויוקרתי ברוח המותג. בחנות הפופ אפ מוצעים למכירה הפרלינים האהובים של לינדור - כדורי שוקולד במילוי קרם שוקולד עשיר ונימוח, עטופים בקונכייה של שוקולד, במגוון רחב ועשיר של טעמים, כגון: שוקולד חלב, 60% מוצקי קקאו, אגוזים, שוקולד לבן ועוד. כאשר כל אחד יכול לבחור את הטעמים שמתאימים לו, לארוז אותם יחד וליצור את המתנה האולטימטיבית לחג.



לינדט, מותג השוקולד השוויצרי, עם התמחות בשוקולד של כ 170 שנה. בלינדט יוצרים במסירות ותשוקה רבה, על פי מתכונים סודיים, את השוקולדים המשובחים בעולם, תוך הקפדה על שימוש בחומרי הגלם האיכותיים ביותר מפולי הקקאו, חמאת הקקאו ועד האריזות המוקפדות.




פופ אפ Lindor Pick & Mix  פתוח לקהל הרחב, ללא תשלום, לאורך כל שעות פעילות קניון רמת אביב, מממש ברגעים אלה הוא פתוח ואני מאד ממליצה להגיע! התאריכים: 20.9.16 ועד ה- 7.10.16, בימים א'- ה' בין השעות 9:30-21:30, ביום ו' בין השעות 9:00-15:00 ובמוצ"ש מצאת השבת ועד 23:00. המאסטר שוקולטייר ילווה את הפעילות בין ה- 27.9 ועד ה-2.10.


חברת 'סידס – רק הטוב ביותר', יבואנית ומשווקת מוצרי מזון איכותיים מכל העולם, ביניהם: חטיפי שוקולד מרס, M&M's, תבליני מקורמיק ועוד. www.sides.co.il

מחירים לצרכן:

החל מ- 12.50 ₪ ל- 100 גרם באריזת צלופן.

החל מ- 58 ₪ למארז בכלי מעוצב.

כשרות: הרבנות הראשית

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה