יום שלישי, 11 באוקטובר 2016

מסעדת ״לה ביסטרו בר״ - LE BISTRO BAR

היי כולכם מה שלומכם?
איך החגים עוברים? אני חושבת שבחגים במיוחד עם המשפחה והילדים צריך לגוון, לבלות ולכייף וכן אני מודעת לכך שהכל מאד יקר ולכן פה אני נכנסת לתפקיד החשוב לדווח לכם על מסעדה מדהימה בעיר חולון! היא מאד מיוחדת, עם תפריט מאד עשיר והכי חשוב גם מגוון להרבה סוגי מאכלים וגם ילדים בקלות יכולים ליהנות!

למי שלא מכיר קצת רקע..
זוהי מסעדת ביסטרו בסגנון צרפתי אשר ממוקמת בלב חולון במרכז עזריאלי ברחוב הרוקמים 26. למעשה הטרנד החם שכבש את ניו יורק ופריז מגיע עד אלינו לישראל :) המסעדה משלבת מאכלים רבים, משלל מאפים שעשויים במקום, בשרים, כריכים ועוד. 


הפעם ביקרתי במסעדה מפני שלאחרונה הושק תפריט ספיישלים חדש ומרענן! 

פירוט הספיישלים:
* ממולאי הבית – עלי גפן/חציל/כרוב/פלפל ממולא באורז מתובל. מוגש על מצע ציזיקי/טחינה.

* דג אמנון אסייתי – פילה אמנון עם ירקות מוקפצים ברוטב אסייתי, בליווי בטטה קריספית, עירית ושומשום קלוי. בליווי סלט ירוק.

* מוקפץ עם אנטריקוט – נתחוני אנטריקוט עם ניוקי, תרד, חמוציות, אגוזי מלך, עירית וגזר, ברוטב חמוץ מתוק.

* טקסס צ'יז טוסט – כריך פתוח עם רוטב הבית, חזה בקר מעושן, עגבניות חריפות, בצל מטוגן ומלפפון חמוץ, מוקרם עם גבינת מוצרלה ופרמז'ן. בליווי סלט ירוק.

* מחבת פירות ים – שרימפס, קלמרי, ניוקי ועגבניות שרי, ברוטב חמאה, יין ושום.

* בוסטון סטייק – נתח סינטה בחמאת שום ומרווה. בליווי סלט ירוק.

כמובן שלצד הספיישלים החדשים שהושקו, התפריט הקבוע עדיין קיים והלקוחות יכולים להמשיך וליהנות מתפריט עשיר של ארוחות בוקר ומנות ראשונות, מבחר המבורגרים מבשר אנטריקוט בשילוב תוספות ורטבים שונים, רשימת עיקריות שכוללת בין השאר פסטות תוצרת בית ברטבים שונים, ניוקי ערמונים, רביולי 4 בטטה כתומה, שלל סלטים בשילובים שונים, פיצות אישיות שנאפות במקום, סטייקים, שניצלים ועוד ועוד.

בנוסף בהמשך להמלצה שאיתה התחלתי את הפוסט - שהמחירים כל כך מצוינים כי למשל בשעות הצהריים מוגשות ארוחות עסקיות החל מ-35 שקל שזהו מחיר מעולה! 
כמו כן לאוהבי האלכוהול שבנינו כמובן שליד תפריט האוכל אפשר ליהנות מתפריט של אלכוהול עשיר, יינות ישראלים משובחים, יינות איכותיים מיובאים, קוקטיילים מכל הסוגים, בירות פופולריות ובירות בוטיק.

או למי שפחות בענייני אלכוהול אבל בעד קפה, או מעוניין במקום לפגישה עסקית או רומנטית התפריט של  הביסטרו קפה שבו מוצעת רשימה ארוכה של מאפים מלוחים ומתוקים במילויים שונים. לצד המאפים מוזמנים הלקוחות ליהנות מקפה איכותי וממבחר משקאות חמים נוספים.
אז שאתחיל ואספר לכם מה אני  ומשפחתי בחרנו לאכול ולטעום?
כמנת פתיחה הזמנו את הכרובית בטחינה שמגיעה בליווי סלסלת עגבניות ובצל. זוהי מנה שפעם שעברה שהיינו במסעדה מאד אהבנו ולכן ההחלטה היתה פה אחד לבחור במנת פתיחה זו בשנית! 
הכרובית מטוגנת בשמן עמוק והתוספת של הבצל והעגבניות ליד פשוט גאונית! מנה נהדרת בשביל להתחיל איתה את הארוחה וגם כפי שאתם רואים היא מאד מכובדת בכמות ומספיקה לכולם. 
(מחיר 32 שקלים)


כמובן שתפריט הספיישלים מאד עניין אותנו ועבורו בין היתר הגענו ולכן בחרנו ממנו 
את ממולאי הבית שבמנה זו מקבלים גם עלי גפן, כרוב, פלפל ממולא באורז וכל אלה מוגשים על מצע ציזיקי עם טחינה. 
מנה קלילה ומיוחדת שבהזמנה אחת טועמים מגוון טעמים מיוחדים ומעניינים לחך! בחירה מצוינת של מנה ושילוב :)
(מחיר 38 שקלים)


בנוסף מתפריט הספיישלים נבחר הדג אמנון האסייתי שזהו למעשה פילה עם ירקות מוקפצים ברוטב אסייתי בליווי בטטה קריספית, עירית ושומשום קלוי בליווי סלט. 
אני אישית מכורה לדג אמנון ולכן ידעתי שאין מצב שלא אטעם את מנה זו! המנה פשוט מעולה! הטעמים מיוחדים, הדג הגיע במידת העשייה הנכונה ביותר והכמות גם מאד גדולה. מה שכן הייתי ממליצה טיפה להוריד את כמות הרוטב כי זה הרגיש לי טיפה דומיננטי אבל אני אישית אחת שלא אוהבת הרבה רוטב אז יכול להיות שהבעיה רק אצלי :) בכל המסעדות שטעמתי עד כה דג אמנון, באף מקום לא הגיעו לרמה של הטעמים וההכנה המדויקת כמו כאן! שאפו!! 
(מחיר 89 שקלים)



מנה נוספת שנבחרה היתה צ'יק בורגר שזהו חזה עוף עם בצל מטוגן, איולי, חסה, עגבנייה ומלפפון חמוץ בלחמניית המבורגר בליווי פירה בטטה וסלט ירוק.
הפירה בטטה הוא מאד מיוחד ועד מסעדה זו לא יצא לי לטעום פירה כזה, אלא תמיד הרגיל והבנאלי של פירה מתפוחי אדמה, אני ממש ממליצה זהו רעיון וגיוון נפלא! החזה עוף בטעם נהדר עם תיבול עדין ולא דומיננטי ויכול להתאים כמובן גם לילדים ואת הפירה למשל אפשר להחליף לצ'יפס. 
(מחיר 59 שקלים)


מנה הבאה הנה קבב טוניסאי מבשר טחון בליווי סלסת עגבניות וטחינה. (בליווי צ'יפס/ פירה/ אורז/ סלט).
מנה שקודם כל תראו איזו יפה היא מגיעה! הסלסה דומה לזו שבכרובית והיא נהדרת ומשתלבת נהדר עם הבשר. הקציצות שמגיעות כפי שאתם רואים בכמות מאד יפה ומשביעה והטעם של הבשר מעולה. אני לא הצלחתי לנחש מה בדיוק הוא מכיל, אבל זה ערבוב של בקר אולי עם הודו לדעתי. מנה מצוינת וטעימה :)
(מחיר 64 שקלים)


ומנה עיקרית אחרונה שנבחרה היתה הכריך רוסטביף מבשר משובח (שגם אינני יודעת מה השילוב אבל הוא היה מעולה) בלחמניית המבורגר עם איולי, בצל מטוגן, עגבניה, ארוגולה ומלפפון חמוץ. בליווי סלט ירוק/ צ'יפס. 
מי שאוהבת רוסטביף יודע כמה קשה למצוא מקומות שמכינים אותו כמו שצריך! בקלות אפשר להרוס אותו אם צולים אותו יותר מדי, מה שבמסעדת לה ביסטרו מתמחים והבשר יצא מושלם לחיך והטעם מושלם עוד יותר! מנה פשוט מעולה לחובבי הבשר ואין לי עוד מילים לתאר מרוב שזה היה מושלם! 
(מחיר 54 שקלים)


ליד כל המאכלים התפנקנו בשתייה טעימה ומגניבה, לימונדה גרוס דק עם נגיעות של טיפה נענע בטעם (אני חושבת שזה היה בקרח שריסקו שם). שתייה יכולה להיות כזו רגילה ופשוטה במיוחד לימונדה, אבל ההגשה, הטעמים המיוחדים המלווים בתוך הכוס שתייה הפכו את המשקה למיוחד ואקזוטי! הרגשתי על איזה חוף באיזה אי לכמה רגעים :)



לרוב בסיום הארוחה מתפנקים בקינוח טוב וטעים, אבל מרוב שזללנו את המנות הפתיחה והעיקריות לא נשאר לנו מקום :/ 
לכן אמליץ לכם מפעם שעברה שהייתי במסעדה לא לוותר על הקינוחים ובמיוחד לטעום את הקינוח -
קסטה ממרנג שקדים, קרם קצפת וניל וקצפת ליד - במילה אחת - ווואו!!! אני עדיין זוכרת כמה הוא היה טעים ואני בטוחה שאקפוץ למסעדה איזה יום רק בשביל לאכול אותו כי לא הגיוני שאני מכורת הקינוחים אפספס !!!

לסיכום מסעדה מצוינת שכל מנה שיוצאת מהמטבח מעולה יותר מהשנייה, טעמים מגוונים ומיוחדים, שימת דגש ודקדוק על כל מנה וטעם וכיף שהמחירים כל כך נוחים ולא שוחטים !
ממליצה בחום למי שבאזור לבוא לבקר ואת האמת גם מי שלא בסביבה- שווה לנסוע במיוחד עד לשם!

מי שרוצה להתרשם מהפוסט הקודם על המסעדה מוזמן ללחוץ כאן 

שעות פעילות:
המסעדה פועלת 7 ימים בשבוע, יום א'-ד' , 07:30-01:00 , יום ה'-ש' , 07:30-03:00
כתובת: רחוב הרוקמים 26, חולון. במקום ניתן לקיים אירועים עד 100 איש.
לפרטים נוספים ולהזמנת מקומות: http://lebistro.rest.co.il/

חג שמח ובתאבון
רותם

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה