יום ראשון, 2 באפריל 2017

חגיגת פסח עם מוצרי התיבול של "דורות"

ביום שישי האחרון חיכתה לי הפתעה בפתח ביתי! הפתעה שהתאימה בול לקראת השבת :)
חברת "דורות" משווקים לקראת חג הפסח את מוצרי השום והתיבול במגשיות חדשות למגוון תבשילי החג: שום כתוש, בצל קצוץ ומטוגן, כוסברה, פטרוזיליה, בזיליקום, ג'ינג'ר ומגוון רטבים בהם שום ודבש, עגבניות בזיליקום, פסטו, סצ'ואן ועוד.


מגוון התיבולים ארוזים במגשיות להקפאה נוחות להוצאה, לא תופסות מקום רב במקפיא והכי חשוב שככה התבלינים זמינים כל הזמן ולא צריך להתעסק עם תיבול טרי שכל הזמן מתקלקל! אני כל כך שונאת להתעסק עם תיבול ועלים טריים, תמיד אני נזכרת ברגע האחרון ובקושי מצליחה למצוא מה שאני רוצה, לכן קבוע לאחסן את התיבולים במקפיא, זהו פתרון מושלם, נוח, קליל ובאמת הכי טעים וטוב שיש!
התבלינים מעשירים את הטעם בכל תבשיל שנכין והכמות מדודה ונוחה. האריזה שומרת על הטריות וכל פעם שרוצים להוציא, יש ניילון שעוטף ואפשר לפתוח כל פעם רק כמות אחת ולכן הסדר והניקיון נשאר וגם הכמות שרוצים היא מדודה ומסודרת! 
בהמשך הפוסט תראו את מה שהכנתי...

עוד יתרון נוסף שמגוון התיבולים כשרים לפסח וללכן החג עומד להיות הרבה יותר קל ובכלל עבורי כחולת צליאק החגיגה כפולה! לכן אקנה לי כמות של תיבולים שיחזיקו לי מספר חודשים ויהוו לי שימוש נהדר וזמין!

מגשיות התיבול המחודשות של דורות מהווים מהפיכה בתחום צריכת תבלינים ועשבי תיבול. לדברי איילת שעבני, מנהלת השיווק של דורות, החברה ערכה מחקר מקיף במשך שנה במסגרת שיפור המוצרים. "הכיתוש והקציצה הפכו גדולים יותר להדגשה יותר גדולה של הטעמים והארומה, הגדלנו את הכמות בכל יחידה והחלפנו את הרדיד והמכסה לכזה השומר היטב על הטבליות ולנוחות שימוש מקסימלית. אנו בטוחים שכל מי שעושה שימוש במוצרי התיבול שלנו חווה הכנת אוכל באופן חדש, כזה המעודד אותו לשלב תיבול טרי במזון באופן פשוט וקל". 

  

כל התיבולים כשרים בהשגחת הרבנות שדות נגב וכשרות למהדרין הרב אפרתי.
מחיר מומלץ לצרכן: 8 – 12 שקלים לאריזות 80 גרם.


אני הכנתי מוקפץ ללא בשר לארוחת שישי,  אבל אצלנו גם בחג אוהבים לאכול מוקפץ ולכן הוא יחזור בגדול:)

מוקפץ ירקות

חומרים:
בצל סגול
בצל לבן
פלפל צהוב
בצל ירוק
ברוקולי
גזר
תיבולים של "דורות" ( אני לקחתי כוסברה, פטרוזיליה, שום ובזיליקום)

אופן ההכנה:
לקחת מחבת עם מעט שמן בצל סגול ולבן ולחתוך לעיגולים ולאדות במחבת
לאחר מכן להוסיף את הפלפל הצהוב והגזר



לאחר מכן את הבצל ירוק והתיבולים
שימו לב שהסדר של אידוי הירקות חשוב, בגלל שיש ירקות שצריכים להיות יותר זמן בשביל להגיע לרכות נכונה, אם נשים בסדר שונה הירקות לא יאודו נכון ולא יהיו טעימים...
אני לקחתי מכל תיבול אחד וזה בהחלט הספיק
וזהו המנה מוכנה.. בקלי קלות :) והכי חשוב שיצאה טעימה מאד ובריאה מאד!
התיבולים מאד דומיננטים, לכן אני ממליצה להוסיף כל פעם אחד ולטעום.


בקרוב אכין עוד דברים עם התיבולים ואשתף! כדאי לעקוב באינסטגרם ובפייסבוק

בתאבון וחג שמח רותם :)

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה