יום ראשון, 2 באפריל 2017

לב הטבע בהשקות של סדרות קרקרים

קיבלתי שקית הפתעה שבה הופיעו 2 סוגי קרקרים של חברת לב הטבע, הקרקר אורז שהוא מתאים לחולי צליאק כמוני ומאד שמחתי לקבל אותו, מפני שלעומת 10 שנים שלא היה לי כמעט מה לאכול, עם השנים יש מגוון רחב והמון אופציות טעימות ובהרבה סופרים ופוחת המרדף אחר האוכל המיוחד שמאד הקשה עליי בעבר בחיי היומיום.
ובנוסף הגיע קרקר טבעי שעשוי משיפון מלא שאיננו מתאים לחולי צליאק אבל בהחלט מתאים לטבעוניים, לסוכרתיים ומי שרוצה גם לשמור על תזונה בריאה! לכן עבר לבני המשפחה ששמחו מאד כי כולם אצלי במשפחה אוכלים בריא ומשתדלים לשמור על תזונה מרכיבים בריאים בלבד. נכון זה לא קל ואני מודה שגם אני חוטאת במוצרים מתוקים לפעמים אבל העיקר שביומיום נשמור על תזונה נכונה, על ספורט ויותר נסתכל על רכיבי המוצרים שרשומים במפורט על גבי האריזות וכך נכיר יותר לעומק את המרכיבים ונדע לזהות אילו מוצרים טובים ואילו פחות.

חברת "לב הטבע", זוהי חברה כחול לבן שמכינה את מוצריה במפעל בקיבוץ כפר הנשיא שבגליל העליון ולכן זוהי נקודת פלוס ענקית עבורי, אני מעדיפה לקנות מחברות שמייצרות בארץ ולקדם אותם מאשר מוצרים מיובאים מחו"ל ואני מקווה שגם אתם ככה ואם לא אז ממליצה לעודד את החברות המייצרות כחול לבן ואת הכלכלה הישראלית :) כמו כן החשיבות בחברה לייצר מוצרים שהם בריאים אבל גם מוצרים שמתאימים קהלי יעד ברורים עם אגנד'ה ומחשבה על אורך חיים בריא.

הקרקרים בסדרה של ה4 טעמים מכילים פחות מ-20 ppm גלוטן, לכן זה נהדר למי שחולה צליאק או מי שנמנע מגלוטן מרגישות מסוימת או מדיאטה או מטרנד הבריאות שקיים היום בעולם המערבי ונכנס חזק לתודעה שלנו.
העיקר לדעתי הוא לאכול בריא, לדעתי אפילו אנשים שבריאים לחלוטין בשביל לשמר את המצב מומלץ לאכול בריא ולהפחית בקמח לבן ובסוכרים ולכן מוצרים בריאים כאלה הם מאד מומלצים לכולם!

בסדרה הבסיס לקרקר הוא מקמח אורז מלא, זרעי חמנייה, זרעי פשתן, זרעי שומשום ומעט קצח לטעם. וישנם 4 טעמים: מקמח אורז מלא, מקמח קמח תפו"א, מקמח חומוס או מקמח תירס. למעשה כל קרקר עשוי בדגש עם קמח מסוים ולכן אפשר לבחור לפי הטעם שלנו ולפי מה שיותר מתאים לנו לעיכול.
אני קיבלתי להתנסות את הקרקר אורז ומאד אהבתי את הטעם ומאד ממליצה עליו, לכן לדעתי האופציה נהדרת למי שחולה צליאק או מי שנמנע מגלוטן מרגישות או מדיאטה או מטרנד הבריאות שקיים היום בעולם המערבי ונכנס חזק לתודעה שלנו.
אני כבר מחכה לקניות הבאות, שאחפש את שאר הטעמים שמאד מסקרנים אותי לטעום! במיוחד הקרקר חומוס שנשמע מאד מיוחד :)


בהמשך לנושא הבריאות החשיבות והייחודיות במוצר שהקרקרים אפויים ללא שמן , נותנים תחושה של שובע להרבה שעות והם עשויים מחומרי גלם טבעיים ללא תוספות של חומרים משמרים.
כמו כן אין בהם תוספות של סוכר ולכן מועדפים עליי מאשר מוצרים ללא גלוטן רבים ואחרים שמכילים הרבה חומרים שלא בריאים לנו. כמו כן המוצרים בעלי אישור של עמותת וייגן פרינדלי (vegan friendly) ולכן מתאימים לטבעוניים!


בנוסף קיים הקרקר הטבעי משיפון מלא שמאד בריא ומתאים גם הוא לשמירה על תזונה בריאה, לסוכרתיים ולטבעוניים או צמחוניים שמחפשים ארוחת בוקר קלילה או נשנוש טעים בין הארוחות. הקרקר נעשה באפייה בתנור וללא שמן ולכן מכיל רק רכיבים טבעיים וחומרי גלם בריאים ואיכותיים ללא חומרים משמרים וכל מיני צבעי מאכל או דבאים אשר מזיקים לגופינו. בנוסף הקרקרים גם לא מכילים סוכר והם עשירים בסיבים תזונתיים, מינרליים וויטמין B.

הצעה שלי לאכילת הקרקר אורז ללא גלוטן, כי כמה אפשר לאכול קרקר עם גבינה או משהו באנלי כזה?!
לכן אני לוקחת את הקרקר מפוררת אותו לחתיכות קטנות, לוקחת ביצה קשה ומוציאה את חלמון. את החלמון מערבבת עם הפירורי קרקר ומוסיפה גם טיפה מיונז ואז מחזירה לביצה, יוצא מן סלט ביצים משודרג שיוצא תמיד טעים ומושלם! ליד כמובן ירקות וארוחת בוקר נהדרת, מזינה ובריאה לכל המשפחה והמנה מאד משביעה.



כשרות- השגחת הבד"ץ של העדה החרדית ירושלים.
מחיר (לחבילה) 17 15- ש"ח

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה