יום ראשון, 7 באוקטובר 2018

חברת "אחוה" השיקה סדרת סירופ לשתייה בתוספת ויטמינים

כשהילדים רוצים לשתות משהו טעים (ואת האמת גם אנחנו המבוגרים) חשוב לנו לתת להם גם מוצרים בריאים ולכן אני חושבת שעל כל מוצר כדאי לכם תמיד להתעכב עוד כמה דקות ולראות מה הרכיבים ומה הוא מכיל בדיוק. 
חברת "אחוה"  השיקו לאחרונה סדרת סירופ לשתייה  בטעמים של ענבים, אננס ופטל בתוספת מועשרים בוויטמינים מקבוצה B ובחומצה פולית, ללא צבעי מאכל ובכשרות הבד"ץ. וזה כל כך חשוב - ללא צבעי מאכל זה הכי חשוב שיש, צריך להימנע מהם ועוד ההשקעה והחשיבה איך לשלב בסירופ וויטמינים בכלל מבורך! 


המחיר של הסירופים נע בין הרשתות במחיר של: 7.90 – 9.90 שקלים לבקבוק 1 ליטר. שזהו מחיר נהדר גם זול וגם בריא! :)


זוהי אינה הפעם הראשונה שאחוה משווקת סירופ לשתייה. בעבר שיווקה החברה בקבוקי סירופ בגודל 4 ליטרים בלבד בשמונה טעמים, בעיקר למגזר החרדי ולשוק המוסדי. לאור הדרישה הגוברת לסירופים איכותיים במחירים מוזלים, החליטה החברה להשיק בקבוקי 1 ליטר, בטעמים מיוחדים ומועשרים בוויטמינים. במיוחד שמתאימים למשפחות- לבית. בגלל שלא הרבה מאיתנו קונים את ה-4 ליטרים,ליטר 1 הוא פתרון אולטימטיבי לבית.


חברת "אחוה" נחשבת לחברה המובילה בשוק הטחינה והחלוה בישראל. החברה מפעילה שני מפעלי מזון באריאל, האחד לייצור טחינה וחלוה והשני לייצור דברי מאפה, עוגות ועוגיות. לפי סטורנקסט, מותג הטחינה של אחוה עומד בראש מותגי הטחינה הנמכרים ביותר בישראל לשנת 2017. המפעל בבעלות פרטית של יעקב מלאך, מעסיק כ- 300 עובדים ומייצא את תוצרתו למדינות רבות ברחבי העולם.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה