יום שבת, 6 באוקטובר 2018

חברת "שר" משווקת בישראל לחם טרי ללא גלוטן

שלום לכולם,
מי שמכיר ועוקב אחריי בבלוגים שיש לי יודע שאני חולת צליאק כבר 12 שנים וכל פעם שיש בשורה חדשה בתחום אני מתלהבת, שמחה ונרגשת! :)

חברת ליב, היא הזכיינית של המותג בארץ למוצרים ללא גלוטן "שר" (Schär) דואגת לנו ומייבאת לחם טרי ללא גלוטן!
מי שיודע שחולי הצליאק מתקשים למצוא אוכל טרי, במיוחד לחמים שיהיה אפשר להחזיק ולאכול ביומיום ללא הקפאה, לחמים לילדים או לסטודנטים שיהיו בתיק כמו כולם ובלי הסתבכויות ולכן הפתרון של "שר" הוא במילה אחת- מעולה!


אם עד לא מזמן כל פעם שמישהו טס לארה"ב בעיקר הייתי מבקשת אספקה, עכשיו לא צריך כי יש מגוון רחב של מוצרי החברה בארץ במחירים ממש בסדר לעומת מה שנמכר לנו כאן בארץ.

אני חולת צליאק כבר כל כך הרבה שנים ותמיד מתקשה לקחת איתי כריך לכל מקום, כי תמיד צריכה להכין צנים או טוסט אחרת אי אפשר לאכול כי הלחם הופך להיות אבן וגם בטוסט זה לא מחזיק להרבה זמן. לכן באמת אני כל כך נרגשת בעקבות המהפך הזה ושהכנתי מהלחם כריך כל המשפחה הצטרפה וטעמה וכולם אהבו, שהם לא חולי צליאק.

חברת שר (Schär) בעלת 2 סוגי טעמים של הלחמים הטריים ללא גלוטן: לחם רוסטיקו ולחם פאן בלנקו.
הלחמים של "שר" מגיעים באריזה ייחודית אשר פיתחו מעבדות החברה, השומרת על טריות הלחם ומונעת את הצורך בהקפאה. הלחמים בעלי מרקם אוורירי ורך וזהים בטעמם לזה של לחם אמיתי. שני סוגי הלחמים בעלי אחוזי שומן נמוכים.  

רוסטיקו - לחם טרי מועשר בדגנים ובתוספת זרעים וגרעינים, מהווה מקור לסיבים תזונתיים ואינו מכיל חומרים משמרים. בעל מרקם רך ואוורירי, עם קרסט פריך. 
פאן בלנקו - לחם טרי בעל מרקם רך, מהווה מקור לסיבים תזונתיים ואינו מכיל חומרים משמרים. הלחמים החדשים משווקים על ידי חברת "ליב", משווקת המזון האורגני, טבעי וטבעוני והזכיינית הבלעדית של מותג שר בישראל.

כשר פרווה הרבנות הראשית לישראל.  מחיר: 13.90 ₪ לאריזת 200/255 גרם; כעת במבצעי הנחות רבים!

שיהיה בתאבון! 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה