יום שישי, 9 בנובמבר 2018

חברת "סולתם" מחדשת עם מוצרים חדשים ופותחים חנות חדשה בתל אביב

היי כולם מה שלומכם?
לפני כמה ימים הייתי בהשקה מקסימה של המותג סולתם בהשקת חנות חדשה ושם נחשפתי גם ל2 מוצרים חדשים ומקסימים שמאד אהבתי ושימושיים בכל מטבח ולכן כדאי לכם להמשיך לקרוא...

                           
סוחט ומגדרת הדרים 
החורף הגיע אלינו ואיתו חוזרים אלינו פירות החורף האהובים, בדגש על מיץ תפוזים טרי חורפי. הרי אין כמו להתחיל את הבוקר בכוס מיץ תפוזים סחוט, מלא בויטמין סי וכל כך בריא וטעים. לכן עם הסוחט הקטן זה כל כך נוח לאחסון, נוח למגרדת ולסחיטה מיטבית וכל פירות ההדר אפשר לסחוט. אני גם משתמשת בו הרבה לסחיטה של לימון מאד נוח ויעיל. 
הסוחט בעל קצה המחודד חודר בקלות לפרי החצוי וסוחט ממנו את המיץ עד הטיפה האחרונה. מגדרת פרי הדר מנירוסטה נוחה לאחיזה ולתפעול. הלהבים החדשים מנירוסטה מגרדים בקלות את קליפת פרי ההדר ישר לסלט או לתבשיל. 
מחיר מסחטת הדרים ומגרדת: 39.9 ₪ 

כוס זכוכית עם דופן כפולה
וכתוספת מקסימה לשתות את המיץ תפוזים הסחוט סולתם השיקו גם כוס זכוכית עם דופן כפולה שכמובן חוץ מהפירות הדר כיף מאד לשתות איתה משקאות חמים כמו קפה או תה ולא מרגישים בכלל את החום בגלל הדופן הכפולה.
מחיר מארז כוסות דופן כפולה: 62 ₪ 


וכמו שציינתי גם נפתח סניף חדש של רשת סולתם נפתח במרכז ויצמן – איכילוב סניף מקסים ויפייפה שמצטרף ל28 סניפים הקיימים. החנות החדשה שנבנתה בהשקעה של כחצי מיליון ₪, היא מתפרסת על כ-70 מ"ר. החנות תכלול את מגוון המוצרים של סולתם. הסניף החדש מציע מגוון של מאות מוצרים איכותיים וחדשניים למטבח הביתי והמקצועי. יש גם כל הזמן כמעט הנחות ומוצרים במחירים מעולים וכמובן גם לא רק המחיר מעולה אלא גם המוצרים עצמם, יש לי סירים של החברה שנים ולא קורה להם כלום ונשארים ושנשמרים כמו חדשים למרות שכל שבוע אני משתמשת בהם, כנ"ל גם מחבתות.
הסניף החדש ממוקם בקניון ויצמן סיטי, רחוב ויצמן 14, תל אביב




להשיג ברשת חנויות סולתם ובחנויות כלי בית ומטבח המובחרות  ובאתר החברה:
https://soltam.co.il/
קנייה מהנה 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה