יום שבת, 1 בדצמבר 2018

סדנת בישול ללא גלוטן של Schär עם השף אודי ברקן

לפני מספר ימים הייתי בסדנת סדנת בישול ללא גלוטן של Schär עם השף אודי ברקן  מהתכנית ("2 גברים ומקרר").
אירחו אותנו "דנון" בית הספר למצוינות קולינרית במקום כל כך נעים ומקסים שעושה חשק רק להיות כל הזמן במטבח.
הסדנא עסקה בסודות הבישול והאפייה ללא גלוטן והתנסינו מעשית והכנו מנות מגוונות וטעימות וכמובן הכל ללא גלוטן.

כצליאקית 12 שנה בהתתחלה היה לי מאד קשה המבחר של המאכלים היה דל ולא טעים אבל בשנים האחרונות המבחר כל כך מגוון, טעים ושיש קמחים שאפשר להשתמש בהם ולבשל ולאפות בבית שהם תמיד זמינים לי בארון זה פשוט מושלם!


                                   


אודי ברקן ידוע מוכר עם השותף שלו אושר אידלמן שמגישים את תוכנית הבישול בטלוויזיה "שני גברים ומקרר", המשודרת ב"רשת". אודי הוא בעל השילוב הייחודי של המקצועות שף ודיאטן קליני וממה שהבנתי בסדנא הוא סוכרתי ולכן בעצם הוא מחפש את התחליפים הטובים והבריאים בבישול והאפייה. אודי הסביר בסבלנות ואדיבות מספר מתכונים והנחה את כל משתתפי הסדנא איך להכין ולבסוף גם טעמנו מכל המטעמים שיצאו מעולים! למשל את הניוקי אני יודעת שאכין בבית קבוע וגם את הקרמבו  :)

התחלנו עם מרק עשיר וסמיך


לאחר מכן הכנו לביבות תירס

אח"כ הכנו מאפינס תפוחים
 
לאחר מכן ניוקי עם רוטב מאפונה
                           
                                   

ולבסוף קרמבו טעים טעים!


היה טעים ומקסים! חבל שאין עוד כמה סדנאות כאלה עם אודי ברקן, הייתי מאד שמחה לטעום את מה שהוא מכין, הוא מאד מוכשר :)

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה