יום שני, 8 ביולי 2019

סולתם פותחים סניף בקניון עופר רחובות

איזה כיף סניף חדש בעיר מגוריי לרשת שאני כה אוהבת - 'סולתם' פותחת סניף בקניון עופר רחובות !
 ולרגל הפתיחה: חגיגה של כל החנות עד 50% הנחה! מי שעוקב אחרי זמן מה יודע כמה אני אוהבת את המותג סולתם, מותג מעולה, במחירים משתלמים ועם מוצרים שמחזיקים הרבה מאד שנים :)



רשת החנויות סולתם רדד, המתמחה בתחום כלי המטבח והבישול, פותחת סניף בקניון עופר רחובות, מקבוצת קניוני עופר.
החנות החדשה משתרעת על שטח של 90 מ"ר, ממוקמת בקומה העליונה של הקניון, בצמוד לסניף ארומה ומציעה מגוון רחב של כלים לבית, בניהם: כלי מטבח, בישול, כלי אפייה, כלי הגשה, מערכות אוכל, סירים, מחבתות ועוד.
לרגל הפתיחה מציע הסניף הטבות והנחות של עד 50% על מגוון רחב של מוצרים בקנייה מעל 49 ₪.

לדברי יהודה אורן מנכ"ל קניון עופר רחובות: "הקניון ממשיך להתרחב ולצרף לתמהיל החנויות שלו מגוון של חנויות ומותגים כדי לתת את המענה לכל צרכיהם של תושבי רחובות והשפלה. אנו מברכים את הרשת המובילה בתחום כלי המטבח סולתם רדד על הצטרפותה למשפחת הקניון".
רשת חנויות סולתם רדד היא מותג מוביל והוותיק בישראל בתחום כלי הבישול והציוד האיכותי למטבח, כעת משיקה את הסניף ה-31 שלה ברחובות. הסניף החדש בעיצוב חדשני, מרהיב, מציע מגוון רב של מוצרים איכותיים ומקצועיים למטבח הביתי. 

                                    


                                     

לפרטים: קניון עופר רחובות 08-9451222 www.rehovot-mall.co.il

בנוסף באירוע נחשפנו לראשונה להשקה של  מארז בישול, אפייה והגשה חדש.

יצרנית כלי הבישול הותיקה משיקה תבנית זכוכית מחוסמת עם מגש עץ במבוק לשימוש בתנור, במיקרוגל, במקפיא ולהגשה
תבניות הזכוכית היו הכוכבות של שנות ה-90 בכלי ההגשה במטבחים וכמתנות בכל אירוח. מעבר לקו הנקי והאסתטי שהן מעניקות לשולחן, הן מותאמות באופן מושלם לבישול והגשה מאחר והן עמידות מאוד ופרקטיות לשימוש. בנוסף, הן קלות מאוד לניקוי – לכלוך לא נספג בהן ומעבר קל עם סמרטוט מחזיר להם את הברק המצוחצח.

                                  
יצרנית כלי הבישול סולתם, משיקה מארז אפייה והגשה חדש הכולל תבנית זכוכית מחוסמת באמצעות מגש עץ במבוק המתאימים לשימוש בתנור, במיקרוגל ובמקפיא. השילוב של מגש העץ משמש ככיסוי, כתחתית או ככלי להגשה מתוך התבנית.

התבניות בעלות גימור זכוכית איכותי המעניק להן עמידות לחום של עד 300 מעלות ועמידות לקור של עד 40- מעלות צלזיוס. התבניות מגיעות בצורה אובלית או מלבנית בגדלים: 34.5X21X5 ס"מ.

מחיר תבנית מלבנית עם מגש עץ: 299 ₪.

**המחירים לפני הנחה של 50% בחנות.

תהנו ובישול נעים

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה