יום שישי, 12 באפריל 2019

רשת SPICES עם מתנות לפסח שאסור לפספס!

היי כולם, 
האם גם אתם באטרף של הקניות וכל ההכנות לקראת חג הפסח? רציתי לשתף אתכם בחנות שאף פעם לא מאכזבת! ואפשר למצוא שם הכל!!! במחירים מעולים ונוחים, והכי הכי חשוב איכותיים.  
כמובן אני מתכוונת לרשת SPICES שלקראת חג הפסח יצאה עם מבצעים מובילים ואטרקטיביים במיוחד!
אני כל השנה קונה בספייסס ואוהבת לבקר כל חודש לפחות, כי כל הזמן מתחלפים מוצרים והרבה דברים מיוחדים מחו"ל שלא תמצאו באף חנות אחרת. 
בנוסף יש את החבר מועדון שלהם ובקות בSMS מתעדכנים מה חדש ואיזה מבצע מעניין מתקיים ברשת.

                                 

        





עכשיו בימים אלה יש מבצעים מעולים למשל: 

- קונים ב- 350 שקלים ומשלמים רק 250 שקלים
- בסניפי SPICES OUTLET: 30% הנחה על מגוון הסירים והמחבתות ו – 20% הנחה על מוצרי החשמל
- וכן מבצע 4+1 על כל מוצרי המזון

כל מהמבצעים בתוקף עד ה- 30.4.2019 משמע גם אחרי פסח, אני אוהבת אחרי החג שגם מקבלת מכל המשפחה מתנות, לראות מה חסר לי ואז לבצע השלמה עם מה שצריך וככה למעשה עדיין להנות מהמבצעים :)
מי שעסוקה עם הילדים, עבודה וכל דבר- יכולה בלחיצת כפתור להכנס לאתר ולהזמין עד הבית את המוצרים- ישנם משלוחים לכל חלקי הארץ! קישור לאתר לחצו פה  או בטלפון 1-70-500-611 *5845
רשת חנויות Spices מונה 9 סניפים בפריסה ארצית. הסניפים הרגילים ממוקמים בקניון גבעתיים, קניון אילון, קניון רננים, הוד השרון ובקניון מרכז חורב בחיפה. כמו כן לרשת סניפי אאוטלט בביל"ו סנטר, במרכז הקניות החדש 'מבנה' חולון ובמתחם חוצות המפרץ בחיפה. באשדוד קיים סניף עודפים.



המחלקות השונות בחנויות מציעות מבחר מרהיב של כלי הגשה, צלחות, סכו"ם וכוסות, כלי בישול ואפייה, וכן מוצרי מזון וחומרי גלם להגשה ובישול. כולם נבחרו בקפידה כך שיעמדו בסטנדרטים הגבוהים של הרשת.

ישנם מגוון מארזים לפסח שכל מארז יכול להתאים לכל סגנון אירוח בין אם אתם מתארחים לליל הסדר או מארחים.
המארז יכול להכיל לפי בחירתכם, כלי בישול, כלי הגשה, חומרי גלם איכותיים לבישול ואפיה מכל קצוות העולם: איטליה, אסיה, צרפת ועוד והייחודיות היא שאתם יכולים להרכיב כל מארז לפי סגנונכם וטעמכם האישי וכמובן לפי התקציב.

לדוגמא: מארז לצליית סטייקים לקרניבור המארז כולל: מחבת גריל אבן, קרש עץ עגול, סט סכין ומזלג המתאימים לחיתוך בשר (6 סועדים), מגבת מטבח איכותית, רוטב ברביקיו, רוטב ברביקיו חריף, רוטב סיראצ'ה 75 גר' ותבלין גראס מסאלה 100 גר'
המחיר בחנות 561 שקלים (באתר החברה 404 שקלים) 




או חידושים בכלי ההגשה לפני הפסח:
רשת החנויות SPICES משיקה כלי הגשה מבמבוק טבעי בעבודת יד המגיעים יישר מהכפרים האותנטיים של וייטנאם
סדרת הכלים מגיעה היישר מהכפרים האוטנטיים של וייטנאם בסביבת האנוי. תוצרת קואופרטיב הכפריים Ha Thai. הקואופרטיב מתמחה בעבודה עם במבוק מפותל וקליפת קוקוס כבסיס לכלים, ובציפויי Lacquer, אבן פנינה ושברי קליפת ביצה. המוצרים מגיעים ישירות ובבלעדיות לרשת ספייסז!



מחירים:

קערת סלט אגסית עם כפות הגשה שטוחות - מחיר הסט 119ש"ח (מגיעה ב 2 צבעים).

קופסא לאיחסון עם מכסה הכפתור מגיעה ב 2 גדלים - הגדולה יותר (20*24) מחירה 99 שקלים והקטנה יותר (15*18) מחירה 79.90 שקלים 




שיהיה חג פסח שמח!!! 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה