יום שישי, 15 באפריל 2016

מטרנה big - משקה בטעם שוקו

היי היי מה שלומכם?
היום אני פה בשביל לחדש בתחום טיפה שונה  :)
הושק לאחרונה משקה בטעם שוקו לגילאי 2-8 

משקה חלב בטעם האהוב המספק 2ויטמינים, מינרלים ופרוביוטיקה, עם כל מה שטעים לילד וחשוב לנו כהורים! 


התזונה של הילדים שלנו מאד חשובה ומשמעותית מרגע הלידה ובהמשך כל שלבי ההתפתחות והדרכים אל תזונה טובה ונכונה - רבות ומגוונות.

לכל משפחה יש את התפריט אוכל והמשקאות הקבועים שנקנים ונמצאים במקרר או בארון. אבל מה שבטוח שכולנו היינו רוצים שהילדים שלנו יאכלו בריא יותר וישתו בריא יותר.
ומי מאתנו לא מכור לשוקו? אני אישית כתינוקת הייתי מכורה לשוקו וכל הזמן המשפחה מזכירה לי זאת, הסיפורים אומרים שללא בקבוק שוקו לא הייתי נרדמת :) 

כמובן ששוקו הוא לא הכי בריא, מפני שהוא מלא בסוכר וקשה יותר לעיכול.

לשם כך מטרנה מציעה להורים וילדיהם את הפתרון האולטימטיבי של מטרנה BIG
משקה חלב המועשר בפרוביוטיקהויטמינים ומינרלים. מטרנה BIG בטעם שוקו אהוב במיוחד על ילדים ומתאים לשילוב עם ארוחת הבוקר, הערב או בין הארוחות, כך שהילדים יכולים ליהנות מטעם נהדר וההורים יכולים להרגיש בטוחים שזה גם טוב להם.


לדברי רננה מזרחי, דיאטנית קלינית ומנהלת מדעית מטרנה: "במסגרת תזונה מאוזנת ובריאה, מוצרי חלב מהווים מרכיב חשוב בתפריטם של ילדים. במחקרי צריכה שנערכו בקרב פעוטות ישראלים נמצא כי 87% מהם שותים שוקו כמשקה חלבי. 
מטרנה BIG מכילה 22 ויטמינים ומינרלים ובהם ברזל וסידן כך שכוס מספקת כשליש מהקצובה היומית המומלצת של סידן וברזל לפעוטות בגילאי 2-3וכן פרוביוטיקה התורמת לחיזוק ההגנה הטבעית, והיא מהווה משקה חלבי מצוין שהילד אוהב והמספק לו רכיבי תזונה חשובים לגדילה."

האיגוד הישראלי לרפואת ילדים ממליץ כי כחלק מתזונה מגוונת ילדים בגילאי 2-8 יצרכו לפחות 2-3 מנות חלב ו/או מוצרי חלב ביום כמקור עיקרי לסידן הנספג מהם בצורה מיטבית, זאת על מנת להבטיח צריכה מספקת של סידן החיונית להשגת שיא מסת העצם ולהורדת הסיכון לשברים ולאוסטיאופורוזיס בהמשך החיים.


• מטרנה BIG בטעם שוקו מיועד לילדים מגיל שנתיים ואילך אשר נגמלו כבר משתיית תחליף חלב
• הוראות הכנה: יש להוסיף 3 כפיות מדידה של מטרנה Big לכוס של 200 מ"ל מים ולערבב ...החלב כבר בפנים.

ניתן להשיג את מטרנה BIG בכל רשתות השיווק, רשתות הפארם וחנויות פרטיות. טווח המחירים  27-33 ₪
לרוויה :) 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה