יום ראשון, 3 באפריל 2016

פסטרמה טירת צבי

צהריים טובים לכולם!!!
לאחרונה טירת צבי חידשה בפסטרמות מעניינות ומסקרנות ואני כאן בשביל לדווח לכם מה דעתי!
אני מאד אוהבת לגוון את הכריכים שאני מכינה וככה אף פעם לא משעמם :)
ושראיתי שטירת צבי חידשו וביצעו שדרוג למוצרי הפסטרמה , ישר נכנסתי לפעולה למטבח בשביל לבדוק את הטעם ואיכות המוצר וכמובן שיתפתי את משפחתי שיחוו את דעתם.




דבר ראשון אפרט על האריזה, אני שונאת לקנות פסטרמה במשקל כי הן תמיד נדבקות ותמיד מתקלקלות מהר. לכן באריזה זו של טירת צבי הפסטרמה מסודרת יפה ולא נדבקת וגם נשמרת הרבה זמן לאחר הפתיחה! פתחתי את הקופסא ולא שמתי בתוך קופסא נוספת והפסטרמה החזיקה ליותר משבוע וחצי בארוזה פתוחה ! אני השארתי 2 פרוסות לניסוי כי הכל חוסל במהירות :)

עוד נושא שחשוב הוא פירוט החומרים ממנו עשויה הפסטרמה : כל הפסטרמות בסדרה ללא תוספת חומרים משמרים, ללא תוספת פוספטים, ללא גלוטן שזה בשבילי מאד משמעותי, כי מי שעוקב כאן ואחרי יודע שאני עם צליאק! בנוסף הפסטרמה דלת שומן רק 2 אחוז , שזה נהדר ולא משמין וגם עם פחות נתרן.

מכל הנתונים הללו אפשר לראות ולהסיק כמה טירת צבי חשבו והשקיעו בבריאות שלנו, במחשבה על מוצר איכותי ובריא בלי שם פשרות ללקוח! וכמובן בלי פשרה על הטעם שכבר תראו מה דעתי :)

בסדרה יש 3 טעמים :
פסטרמה בטעם פפריקה 
פסטרמה  בטעם ברביקיו
ופסטרמה בטעם דבש וסילאן .

קודם כל אני חייבת לציין שאני ומשפחתי אהבנו את כל הטעמים , כולם מצויינים וטעימים אבל אני אישית הכי הכי אהבתי את הדבש והסילאן- וואי פשוט טעם מעולה!! השילוב והכמות של הדבש והסילאן בכמות מדויקת להפליא שמוסיפים טוויסט מצויין לפסטרמה.

בנוסף מרגישים ורואים שהפסטרמות טריות, טעימות, מרגישים שהבשר איכותי ואין טעם לוואי! 

אז מה נותר לנו לעשות? 

להכין כריך בריא וטעים עם לחם 




או אפילו צלחת עם ירקות ופסטרמה לילדים או לכל המשפחה , כי גם בלי לחם זה טעים :) 


שיהיה בתאבון! 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה