יום שבת, 16 באפריל 2016

החרוסת החדשה של אוליביה

היי לכולם
בעוד כשבוע יערך חג הפסח האהוב עליי :)
חג שמביא איתו את האביב, את הפריחה, החום והאהבה ובנוסף מסמל התחדשות וצמיחה.

ואם בהתחדשויות עסקינן , מה יותר מתאים מלדבר על השקה חדשה מבית אוליביה?



הפעם מדובר על חרוסת במיוחד לקראת חג הפסח, כי את האמת זה מסובך להכין ואם יש אופציה טעימה ולא יקרה אז אני בעד!!!
אוליביה מתמחים בייצור רטבים וממרחים טריים ובריאים ולכן כל מוצר שלהם נעשה בקפידה ונבחר בהרבה מחשבה. 

החרוסת החדשה מבוססת על מתכון מסורתי עם יין אדום, תפוחים, תמרים, שקדים ותיבול והכל הכל ללא חומרים משמרים! 

להזכירם את החרוסת אוכלים בליל הסדר והיא נמצאת בקערת ליל הסדר, היא מטבח מתוק שבו מטבילים את המרור הנאכל לזכר הטיט.

אצלנו בבית נהוג לאכול את החרוסת במטבלים הראשוניים והשנה במקום להכין ולעמוד שעות בבישולים מרובים שגם ככה נורא מעייפים, בהחלט נחסך מאיתנו הכנה של מטבל זה:)

בחג אצלם לכם תמונות משולחן החג ואולי אנסה גם להכין מתכון מהחרוסת (אם למישהו ממכם יש מתכון מנצח עם חרוסת אשמח לשמוע ) .

כרגע רק טעמתי ממנה קצת- שישאר לחג ;) והטעם שלה מצוין- תחליף ראוי ומעולה לחרוסת בהכנה ביתית.

אני יודעת שאני כבר יותר לא אכין , אלא רק אקנה!!




בנוסף קיבלתי להתנסות גם את החזרת שהיא לא חדשה, אבל בהחלט מתאימה לחג הפסח ואני חייבת לציין שהיא פיקנטית , טעימה, מעולה וגם מתאימה לשולחן החג ולא צריך לעמול ולטרוח כשאפשר לקנות. אצלנו את החזרת מקובל לאכול ליד בשר , או על האורז וזה משדרג פלאים את המנה.




אמא שלי סיפרה לי איך בביתה בעבר כשהיתה קטנה , ימים ולילות היו טורחים להכנת המאכלים והמטבלים . שבוע וחצי לפני פסח המטבח פעל ללא הפסקה. היא ציינה שכל מאכל שאפשר לקנות ובכל חוסך את הטירחה שלא נגיע לערב החג עייפים וללא כוחות , זו ברכה!

ואני גם בהחלט חושבת כמוהה
:)



חג שמח!! 

רותם

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה