יום שישי, 8 בספטמבר 2017

פרימור משיקה סדרת משקאות קלים בבקבוקי 1.5 ליטר ונקטרים בבקבוקי 1 ליטר


אני אוהבת חידושים ואין כמו חידושים מרעננים וכייפים שמקלים לנו את חיי היומיום במטבח :) אני שונאת קרטונים, פחיות, שקיות וכל מיני דברים שקשים לשימוש חוזר, שמקבלים טעמי לוואי ושלא שומרים על טריות ולכן הפתרון החדש של פרימור מעולה לדעתי! הם השיקו את הסדרת משקאות שלהם בבקבוקי פלסטיק נוחים :)

סדרת המשקאות החדשה תכלול מגוון של שמונה טעמים, משקה קל אשכוליות, תפוזים, לימונים, תפוחים, ענבים, תות בננה, דיאט אשכוליות ומנגו. 

במקביל להשקה של פרימור של המשקאות הנקטרים בבקבוקים במקום בקרטוניות, ההשקה מלוות בקמפיין טלוויזיוני בכיכובו של רמי הויברגר המבוסס על הסרט "מבצע סבתא". במסגרת השקת סדרת המשקאות הקלים עולה פרימור בקמפיין ייחודי עם השחקן רמי הויברגר, המבוסס על הסרט "מבצע סבתא". רמי יגלם את קרמבו, קצין הצבא הקשוח בדמותו המיתולוגית מהסרט, אשר חוזר לקיבוץ ילדותו, לאחר שחרורו מצה"ל. קצין הצבא לא מצליח באמת להשתחרר מהרגליו לפקד וכך הופכים עובדי "פרימור" המסורים לפקודיו הטירונים. 

"פרימור" מוחזקת על ידי חברת "גן שמואל מזון" (בבעלות הקיבוצים: גן-שמואל, גת, בית ניר), משווקת את המיצים הסחוטים של פרימור. החברה, המובילה את קטגוריית המיצים הסחוטים בישראל עם נתח שוק של מעל ל- 55%, תשווק לראשונה משקאות קלים ומצטרפת לשחקניות המובילות בשוק המשקאות הקלים, יפאורה והחברה המרכזית.

(מחיר  לצרכן: כ- 6.5 ₪ לבקבוקי 1.5 ליטר משקה קל; כ-7.90 ₪ למשקה נקטר 1 ליטר )

שיהיה לרוויה
רותם 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה