יום שלישי, 12 בספטמבר 2017

סלמון וירקות מוקפצים בפלנצ'ה

האם שמתם לב שהחג ממש מתקרב?
כשהחגים מתקרבים איתם המחשבות מה להכין בכל מנה ומנה ובכל ימי החופש, מה כולם יאהבו וירצו לאכול ושלא אצטרך להכין לכל אחד מנה משל עצמו. אבל בתכלס המחשבה המרכזית שאני חושבת עלייה תמיד היא: מה יקח לי הכנה של קצת עבודה ולא שעות על גבי שעות ומה יצא טעים שכולם יזללו וייהנו ויחמיאו :)
כמנת פתיחה אני תמיד אוהבת להכין דג, כי מרק בחום הזה אין סיכוי שנאכל. לכן דג הוא פתרון נהדר, טעים, זמין וגם קל להכנה. בנוסף אם כבר אני חושבת על המנה שתהיה בריאה ודלת שומן ומצאתי את הפתרון המושלם!

הכנתי מנת סלמון וירקות מוקפצים עם הפלנצ'ה החדשה של סולתם רדד MINERAL STONE .
זוהי למעשה פלטת צלייה, אידוי ובישול אשר מאפשרת להכין אוכל בריא וטעים בזכות זה שהיא עשויה מיציקת אלומיניום, עם ציפוי Non Stick איכותי בגימור שייש עם פסי צריבה לשימוש מופחת בשמן וניקוי קל ומהיר. 


קודם כל הפלנצ'ה מלבנית עם פסי גריל לצלייה, עם תחתית בסיס בעלת עובי יוצא דופן, המבטיח העברת חום שווה לכל התבשיל וכן שמירה על חום בדרגה גבוהה, מכסה זכוכית עם ידית ארגונומית מבודדת מחום עם שקע ייעודי להנחת אביזר הבישול לכן הנוחות מקסימלית, הטעם של האוכל יצא מעולה ובמהירות הדג והירקות היו מוכנים. אני בהתחלה למעשה הכנסתי והקפצתי הכל ללא המכסה ובדקות הארוחות כיסיתי עם המכסה לאידוי ואקסטרא רכות.

הפלנצ'ה נועדה לצלייה ובישול איכותית, אפיה ובישול בתנור או על הגז שזה גאוני באותו מוצר. שמירה על חום וטריות המזון בכל עת על ידי כיסוי המשטח ובנוסף מתבלטת ככלי נוח ויפה המאפשר את כל צורות ההגשה לשולחן. בנוסף אפשר לנקות במדיחי הכלים ולא לשטוף ביד- שאני ישר קפצתי משמחה כי שונאת לנקות כלים. 

אז איך הכנתי את המנה?

סלמון וירקות מוקפצים

מצרכים:

סלמון
בצל לבן 
פלפל כתום
פלפל ירוק
שעועית ירוקה
פטריות
תבלינים לפי הטעם

אופן ההכנה:

לוקחים את הבצל וחותכים לעיגולים ומתחילים לטגן על הפלנצ'ה, אני אישית ריססתי מעט שמן של שופרסל

 לאחר מכן הוספתי את הפלפלים, חתכתי אותם רצועות
 לאחר מכן הוספתי את הפטריות, חתכתי אותם גדול
 הוספתי תבלינים (אני שמתי פפריקה אדומה, פלפל שחור, קצת כורכום, מלח)
וגם במקביל הוספתי את הנתח סלמון
ההכנה מאד מהירה בפלנצ'ה לכן שימו לב לא לחכות יותר מדי זמן, גם ההכנה של סלמון היא מהירה, אם החלבון מתחיל לצאת החוצה זה אומר שזה כבר מוכן מדי ולא כדאי להגיע למצב הזה.
בדקות האחרונות כיסיתי עם המכסה להוספת רכות לסלמון ולירקות ואידוי מעולה
 וזהו המנה מוכנה! שיהיה בתאבון!

המחיר של הפלנצ'ה עכשיו 150 שקלים, יש מבצע באתר גם של הפלנצ'ה אבל גם של עוד הרבה  מוצרים אחרים ב50 אחוז הנחה, לכן ממליצה להיכנס ולהזמין. כן כן אפשר להזמין באתר ולקבל עד הבית את המוצרים! לא צריך ללכת לחנויות, איזה פינוק :)
לכניסה לאתר לחצו כאן 

שיהיה חג שמח וטעים!
רותם

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה