יום ראשון, 6 בינואר 2019

חברת "אחוה" משיקה רוגעלך בטעם שוקו-וניל

מי מאיתנו לא אוהב רוגלעך, רוגלעך מזכיר לנו את הילדות, טעם של פעם וניחוח מתקתק ונעים שעושה לנו טוב על הלב ואת האמת גם טוב בבטן :)
חברת "אחוה" השיקו את הרוגעלך בטעם שוקו-וניל שזה בהחלט חידוש! אף פעם לא נתקלתי בשוקו וניל יחד והרעיון והביצוע מושלם! הם כל כך רכים ונימוחים עם טעם מצויין, הפתעה מדהימה בתחום מוצרי האפיה שלא קל לחדש ובהחלט כל המשפחה אהבה את הרעיון ותוך 2 דקות כל הקוראסונים פשוט נעלמו מהמארז! פשוט הכל נזלל ! 
כפי שתראו התמונות מעידות על הרכות והיופי של המוצר, מדהים איזה רכות ונימוחות יש במוצר שלא באותו הרגע אפו אותו- אחוה כל הכבוד!

אנחנו אכלנו אותם טריים ישר מהמארז, אבל הבנתי שאפשר גם לחמם אותם בתנור (ללא העטיפה למשך מספר דקות), אבל  גם אם רציתי חלק לחמם ולעשות השוואה, הכל נעלם כל כך מהר אז התפספס...
לא נורא, אז פעם הבאה שאהיה בסופר אקנה ואנסה עם חימום בתנור. לצד קפה טעים בערב כקינוח לארוחה - מושלם!
                   


העוגיות הרוגעלך עשויות מבצק שמרים נימוח עם קקאו וממולאות בקרם בטעם וניל, בנראות מדהימה של שחור ולבן, כמו בקונדיטוריה יוקרתית. 
                            

                                     


                                           
עוד בסדרה: רוגעלך בטעם שוקולד, רוגעלך קינמון ורוגעלך בטעם וניל עם שוקוצ'יפס. רוגעלך בטעם שוקו-וניל מצטרף לסדרת עוגיות הרוגעלך של "אחוה", אשר כוללות רוגעלך בטעם שוקולד, רוגעלך קינמון ורוגעלך בטעם וניל עם שוקוצ'יפס. מאז הושקו זוכות העוגיות להצלחה רבה, בזכות טעמן העשיר, נוחות החימום ישירות במגשית המארז ובזכות מחירן השווה לכל נפש. לדברי יובל מלאך, סמנכ"ל השיווק של חברת "אחוה": "אנו שמחים לצרף טעם נוסף מעניין וחדשני לסדרת הרוגעלך ונמשיך להקפיד גם במוצר זה, כביתר מוצרי המפעל, על מתן תמורה מירבית לכספו של הצרכן". 


כשר פרווה בהשגחת בד"צ העדה החרדית ירושלים.

מחיר מומלץ לצרכן: 7.90 – 9.90 שקלים לאריזת 400 גרם.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה