יום ראשון, 15 בינואר 2017

קוסקוס אורגינל ממרוקו – DARI

החורף כאן איתנו וישנם ימים קרירים ומלאי גשם שהכי כיף להתנחם בהם עם מאכל חמים ומיוחד!
קוסקוס לדעתי זו אחלה אופציה, קלה ומהירה להכנה . 
תמיד שאני שומעת שיש מאכל שמהיר וקל להכנה אני שמחה ומנסה אותו, כי בעולם הדינאמי והצפוף שיש לנו שאין בו רגע אחד אפילו לנשום, פתרונות כאלה תמיד מתקבלים אצלי בברכה ואני חושבת שעוד הרבה אנשים כמוני :)


חברת "תומר" המתמחה בשיווק מוצרי מזון, מציעה לחורף קוסקוס אורגינל ממרוקו – DARI
אני ניסיתי את כל הקוסקוסים הקיימים של כל החברות הקיימות בשוק ואני חייבת לציין שאני הכי אהבתי את קוסקוס זה! המרקם העדין שלו משאר המתחרים והעדינות של הטעם והנימוחות בפה קנתה אותי וכל משפחתי חושבת כך! 
הקוסקוס מיוצר במפעל DARI במרוקו, מהמפעלים הגדולים והוותיקים במרוקו המתמחים בקוסקוס ולכן הטעם אותנטי וממש ההרגשה שאנחנו אוכלים קוסקוס אמיתי שהכינו את כל השלבים כמו בעבר, כי היום לא מאמינה שנשארו נשים שמכינות את הקוסקוס האסלי האמיתי.

קוסקוס "דארי" מאופיין בטעם אותנטי, הדומה לקוסקוס המסורתי המיוצר בעבודת יד. הקוסקוס מיוצר מחיטת דורום איכותית, ללא חומרים משמרים וצבעי מאכל. 
הקוסקוס מוצע ב- 2 גדלים של גרגירים – דק ובינוני.

מצרכים:
שקית קוסקוס 
מים
תבלינים

אופן ההכנה: 
אני הכנתי חצי שקית של קוסקוס DARI 
הכנסתי את התכולה לקערה
והוספתי מים בערך 2 כוסות 
תבלינים: מלח ופלפל שחור
טיפה שמן 
לערבב הכל עם מים רותחים ולהניח את התערובת להשהיה עד לספיגת הנוזלים




הקוסקוס מתאים למגוון תבשילים ומאכלים: בשילוב עם מרקים, עם קציצות ובכלל כתוספת לכל מנה בשרית, צמחונית או חלבית. כמו כן, ניתן להכין ממנו סלטים בריאים - בשילוב עם פירות יבשים ואגוזים ועוד.
אצלנו אוהבים לאכול את הקוסקוס ועליו להניח מצע של מרק ירקות עשיר וטעים.



מחיר קוסקוס DARI באריזה של 1 ק"ג: 14.90 ₪ – 15.90 ש"ח.

מחיר אריזה של 500 גרם: 7.90 ₪ - 8.90 ₪.

כשר פרווה בהשגחת הבד"צ חתם סופר בני ברק.


בתאבון!
רותם

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה