יום שבת, 11 בפברואר 2017

במבה שהתחפשה לבייגלה - של אסם

במבה היא ההתמכרות של כולנו, מקטנים ועד גדולים ואין כמו במבה של אסם!!
אני עדיין תמיד מתלבטת אם הבמבה הכתומה שונה מהבמבה תינוק והאם איי פעם מישהו יפתור לי את החידה?
אבל אני כצרכנית מקובעת- קונה את הבמבה הצהובה, כי היא הבחירה של כל המשפחה!
ועכשיו חגיגה אמיתית- אסם השיקו במבה מיוחדת לפורים- במבה שהתחפשה לבייגלה



לקראת פורים, אסם נכנסת לאווירת החג העליזה ומשיקה מהדורת קונספט מיוחדת, שמחה וצבעונית ובתוכה הפתעה- במבה שהתחפשה לבייגלה שמיניות.

מי חשב על הדבר הגאוני הזה? לפעמים לא כדאי לשנות בטעם, אלא רק הצורה עושה את ההבדל ואת החוויה ולכן אני חושבת שהמהדורה הזו זה פשוט גאוני!

במבה שהתחפשה היא אותה הבמבה האהובה והטעימה, במרקם נימוח ועדין במיוחד, רק בצורת בייגלה ומתאימה לשילוב במשלוחי המנות, משמח ומלהיב את הילדים וגם אפילו את המבוגרים!
אני אישית אוהבת להכין תמיד משלוחי מנות לכל החברים והמשפחה ואני יודעת שהבמבה הזו תהיה הצלחה!!!



אם אתם זוכרים, אסם כבר ייצרה בעבר במבה בצורות שונות, שהתקבלו באהדה על ידי הצרכנים ואין פלא! החשיבות בחידושים, בגיוונים הם כל כך חשובים בעולם שדינאמי ומשתנה, לכן אני חושבת שכל שינוי כזה, הוא פשוט מבורך ומגניב, שגורם להתלהבות אצל כולם וזה פשוט מושלם!

אם אתם זוכרים בעבר היה : במבה קוביות, ובמבה עגולה.


שיהיה חג שמח ומבדח וטעיםםםםםם מבמבה

רותם

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה