יום חמישי, 2 באוגוסט 2018

טעים עם M&M במיוחד שהם כאן בישראל! וגם עם טעם קרמל חדש

היי כולם, מה שלומכם?
הפעם רציתי לשתף אתכם בחוויה טעימה ומהנה שחוויתי בסדנא של מרס ישראל. למעשה הגעתי לחגוג את הטעם חדש ומפנק של  M&M קרמל ועל הדרך כבר עברתי סדנא כייפית ביותר! 




מי שלא שם לב, אפשר למצוא מלא ממותגי השוקולד שעד כה היינו צריכים להמתין לדיוטי פרי או לחבר שיגיע מחו"ל אבל זהו לא עוד! כי מרס ישראל הגיעו לא מזמן אלינו ובצעדי ענק, בכל סופר או קיוסק נראה עמדה מגוונת עם השוקולדים שכולנו אוהבים ועכשיו במיוחד שהושקו חטיפי השוקולד המוכרים בטעם חדש- טעם קרמל. הטעם החדש מצטרף לטעמים המוכרים והאהובים של M&M- שוקולד חלב, בוטנים, חמאת בוטנים וקריספי. 


מתזכרת אתכם מי שלא זוכר שמרס ישראל מפיצה את סניקרס, מרס, באונטי, טוויקס, אורביט ועוד ועוד.. איזה כיף שכל אלה נמצאים בארץ ללא הגבלה! אני אישית מכורת באונטי וM&M ולכן בשבילי זו בשורה כפולה ומהנה- אחת שזה נמצא בכל מקום בישראל למכירה ובשורה שניה של טעם נוסף חדש מM&M- שילוב מושלם! הרי מי לא אוהב את כל השוקולדים האלה? מקטנים ועד גדולים :)

טעם הקרמל מורכב ממילוי קרמל עשיר, מסביבו שוקולד חלב, עטוף בציפוי הקראנצ'י והצבעוני המוכר, תוך שילוב שני מרקמים שונים. M&M קרמל הושק בשנה האחרונה בארה"ב, התקבל באהדה רבה ונחשב למוצר החדש המוצלח ביותר של המותג באותה שנה.

האריזות של M&M קרמל מוצעות במשקל 40 גרם ויימכרו במחיר מומלץ לצרכן של 4 שקלים.

מתכונים :
אצבעות שוקולד עם חמאת בוטנים ו- M&M 

מצרכים לתחתית:
1/20 פצפוצי אורז
1/4 כוס סוכר 
1/4 כוס מים 
3 כפות דבש/ סירופ תירס
45 גר' חמאה רכה 

מצרכים למלית: 
150 גר' שוקולד חלב
1 כוס חמאת בוטנים חלקה
1 כוס סוכריות בוטנים m&m 

לציפוי: 
211 גר' שוקולד
 61 גר' חמאה
 1 כפית סירופ תירס 

אופן ההכנה: 
1.בסיר קטן מניחים סוכר מים וסירופ תירס ויוצרים קרמל לאחר שנוצר קרמל חלק מוסיפים את החמאה ומערבבים , מוסיפים את פצפוצי באורז לתוך הקרמל ומערבבים היטב עד שכל הפצפוצים מצופים בקרמל , משטחים את התערובת בתבנית מלבנית המרופדת בנייר אפייה .
2.ממיסים יחד שוקולד חלב וחמאת בוטנים לעיסה חלקה, מוזגים את התערובת מעל פצפוצי האורז נועצים את הסוכריות בשכבת חמאת הבוטנים .מכניסים למקרר עד שמכינים את הציפוי
3.מערבבים את השוקולד יחד עם החמאה וסירופ התירס לקבלת תערובת חלקה מוזגים מעל שכבת חמת הבוטנים ומצננים כשעתיים . 
4.חותכים לקוביות קטנות ומגישים בטמפרטורת החדר .



קוקילידה

 מצרכים :
 110 גר' חמאה רכה
 6 כפות סוכר חום
 6 כפות סוכר רגיל
 1/4 כפית מלח
 1 כפית תמצית וניל
1 ביצה 
1/40 קמח
 1/2 כוס שיבולת שועל 
1/2 כפית סודה לשתייה
 1/2 כוס m&m שוקולד 

אופן ההכנה: 
1.מחממים תנור ל 091 מעלות
2.במיקסר עם וו גיטרה מערבלים חמאה ושני סוגי סוכר במשך 3-2 דק' במהירות בינונית, עד לקבלת תערובת קרמית. מוסיפים תמצית וניל וביצה ומעבדים עד שהכול נבלע.
3.מנפים יחד קמח, אבקת סודה לשתייה, שיבולת שועל ומלח, מנמיכים את מהירות המיקסר ומוסיפים את החומרים היבשים. מערבלים עד שהתערובת אחידה. שומרים במקרר חצי שעה.
4.יוצרים מהתערובת כדורים קטנים בגודל שווה ומניחים אותם על תבנית אפיה המרופדת בנייר אפייה. 
5.אופים 01 דק' עד שהעוגיות זהובות ויציבות בשוליים ורכות במרכז.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה