יום רביעי, 22 באוגוסט 2018

LOCK&LOCK מתחדשים ומתפתחים לקראת החגים

חברת לוקאנדלוק מוכרת לכולנו כבר הרבה שנים בזכות הקופסאות השקופות כחולות שלהם שאני חושבת שאין בית שלא מחזיק במספר קופסאות. הן טובות לאיחסון, להקפאה, לחימום במיקרו ואני לא רוצה לספר לכם כמה יש לי... 
לאחרונה לוקאנדלוק נכנסה לתחום הסירים והמחבתות והשיקו את סדרת סטון החדשה- לבשל ללא שמן בכלל! נכון זה נשמע לא אמיתי ואיזה ג'ימיק אבל אחרי שהתנסתי אני יכולה להגיד שהכל אמיתי ומאד מוצלח!





 אני קיבלתי להתנסות את המחבת שלהם ובישלתי איתו מוקפץ ויצא מושלם! לא רק שהרוטב והבשר לא נדבקו, אלא הכל נעשה במהירות, לא נשרף והכל היה עשוי באותה המידה. המנה יצאה מושלמת והרבה יותר טובה מאשר מחבתות של מתחרים שניסיתי.
בנוסף קופסא מאד מעניינית שסיקרנה אותי שקיבלתי היא הקופסא המלבנית והמאורכת לשמירה על עשבים ירוקים. אני אוהבת כל שבוע לקנות פטרוזיליה, שמיר, כוסברה ולהשתמש בהם בסלטים, בבישולים. פחות אוהבת את התיבול היבש. אבל מה הבעיה שכל פעם חוזרת על עצמה?! שתוך יומיים הכל מתקלקל. אבל הפעם הובטח לי שזה לא יקרה והייתי מוכנה לאתגר הזה! אז בהחלט שמתי למטה כוסברה עטופה בנייר סופג ומעל את המפריד שהגיע בקופסא ואחריו פטרוזיליה עטופה בנייר סופג ולאחר שבוע שלם הכל נשמר!!! לא האמנתי אבל אכן העובדות מהשטח מראות שאם הם מבטיחים אז הם מקיימים ושידרגו לי את החיים בצורה מדהימה :)




דוד שאול הינו הזכיין בארץ ודואג להביא לנו את מיטב ההצלחות של החברה.
למעשה הפטנט של שימור מזון בוואקום הומצא כבר בשנת 1810, אבל בשנת 1978 הקומה החברה הקוריאנית "לוק אנד לוק" ששינתה את תפישת איחסון המזון והפכה להיות החברה המשמעותית, הגדולה והמשפיעה ביותר שמכתיבה את הטון בענף קופסאות האחסון.



החברה שהוקמה ע"י סנאן אנגובולקו, מייצרת אינספור קופסאות אחסון ייעודיות, מכלי אחסון למזון יבש (קטניות, סוכר, קמח, פסטה, עוגיות, קורנפלקס, פיצוחים, בייגלה ועוד) ועד לכלי אחסון למזון רטוב (תבשילים, סלטים, ירקות ופירות).

כיום הם משווקים ב- 89 מדינות בעולם.  היחודיות של הקופסאות שהן ללא כימיקל ביסנפנול a שהוא מסוכן לבריאות וגורם לסרטן וגם שאפשר לחמם איתם ולהקפיא והקופסא לא נפגעת. והכי הכי חשוב לעצלנים כמוני שאפשר לנקות אותם במדיח הכלים. 

לקופסאות יש 200 גדלים - מ100 מיל עד 21 ליטר.

בנוסף הסירים שיצאו בהשקה הם אחד ההמצאות הכי שוות בשוק כיום. במיוחד שאנחנו בעולם שטרנד הבריאות הגיע לכולם, כולם רוצים להכין אוכל עם כמה שפחות שמן והם הבטיחו והם קיימו - סירים ומחבתות שמאפשרים זאת ! בכלל אין דביקות והמהירות של הבישול מהירה יותר וביצוע של עשייה איכותית וטעימה המתפזרת לאורך כל המאכל באופן שווה. 
הם מתאימים גם לגז רגיל וגם לאינדוקציה. 


המוצרים עשויים 6 שכבות של ציפויים שונים כמו אלומיניום, שיש וקרקמיקה ובזכות זה לא נדבק שום דבר וגם לא יהיו שריטות. כמו כן, הסדרה כולה מגובה בטכנולוגיית anodizing (הקשחה) שמספקת עמידות בפני קורוזיה. תהליך הציפוי של "אנודייז" –הוא למעשה תהליך פסיבי אלקטרוליטי שמטרתו הגדלת שכבת התחמוצת. טכנולוגיה זו מוכרת היטב מתחום האווירודינמיקה, המטוסים, האוניות והבניין של שילוב חומרים חיצוניים עמידים. מוצרי הסדרה כולה עברו כאמור תהליך אנודיזציה כדי ליצור מוצקות משטח מעולה, עמידות בפני קורוזיה ועמידות שחיקה.

הכלים בסדרת STONE נטולים חומרים רעילים (PFOA, עופרת וקדמיום), והציפויים השונים נועדו להבטיח מניעת הידבקות המזון לדפנות ותחתית הכלים. הכלים מותאמים לכל טכנולוגיות חימום הכיריים הקיימות בעולם: גז על אש גלויה, כיריים אלקטרוניות, תנור, ויטרו-קרמיק, הלוגן ואינדוקציה (IH).

את כל המוצרים תוכלו למצוא ברשת חנויות ניו-פארם, סמאט-פארם ובחנויות כלי הבית וכן ברכישה אונליין בשופר-סל.
שיהיה חג שמח!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה