יום שישי, 16 בדצמבר 2016

חדשות מסעירות מתנובה! קרם גבינת שמנת עם בצל ועירית

היי מה שלומכם?
היום אגלה לכם סוד שאני מכורת גבינות מכל הסוגים וכל הצורות :)
לא מזמן נחתה בביתי הקט גבינת קרם שמנת חדשה של תנובה ואני כחובבת גבינות צהלתי ושמחתי! 
מיד פתחתי את האריזה וטעמתי את הגבינה! 
ואז בעצם לרגע נזכרתי שאויש אני בדיאטה ובטח הגבינה בעלת אחוזים גבוהים כי היא ממש טעימה.
לרגע נחטפתי בבהלה שאבוי הגבינה משמינה...
אך בהסתכלות מהירה וחשדנית על הקופסא גיליתי שהגבינה דיאטטית ובכלל לא משמינה,
מפני שהיא רק 5 אחוז - איזו הפתעה?!





לחמניות גבינה 

מצרכים:

2 ביצים
4 כפות סובין שיבולת שועל
כף וחצי של גבינת שמנת בצל ועירית
כף ריוויון
חצי שקית אבקת אפייה
קצת מלח



איך מכינים? 

לוקחים את כל המוצרים במתכון ומערבבים יחדיו בקערה ומניחים בתבנית.
אני הכנתי בתבנית סיליקון שלא ידבק ויהיה נוח להוצאה, זו תבנית הקבועה שלי ללחמניות.



מכניסים את התבנית לתנור שחומם  מראש ב- 180 מעלות,  בערך ל-25 דקות, עד כשהן נעשות ש
חומות כהות ולבדוק כמובן עם קיסם שגם בפנים הן מוכנות ואווריריות.


להגשה

אני מרחתי על הלחמניות את גבינת קרם שמנת בצל ועירית ופיזרתי לקישוט מעל בצל ירוק שחתכתי עם המספריי
חיתוך שהתלוו בחבילה! גם נוחות לחיתוך מהגינת ירק הקטנה שלי - כי אין כמו בצל ירוק טרי מהגינה וגם את
הקיצוץ עצמו של הבצל תראו איזו תוצאה נפלאה המספריים נתנו! 



מיני פשיטדת פטריות

מאכל קליל , מהיר ומאד טעים! 

מצרכים:

2 ביצים
4 כפות קוטג
3 כפות גבינה לבנה
4 כפות גבינת שמנת עירית ובצל
קופסת פטריות 
סובין שיבולת שועל 8 כפות
גבינה צהובה 2 פרוסות
בצל ירוק 
קצת מלח
קצת פלפל שחור 


איך מכינים?

לוקחים את הביצים, הגבינות הרכות, הסובין והבצל ירוק ומעררבים יחד בקערה.


מניחים בתבנית סיליקון את התערובת, אני משתמשת בצורה כמו מאפינס אבל מיני מפני שככה הפשטידות יוצאות אפויות, נחמוחות מבפנים ולא חצי עשויות.


לאחר מכן מניחים חתיכות מהגבינה צהובה ופטריות:




בתנור שחומם מראש ב-200 מעלות למשך רבע שעה בערך וזהו הפשטידות מוכנות :)



שיהיה בתאבון!
רותם

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה