יום ראשון, 25 בדצמבר 2016

קנור משיקה טעמים חדשים ב "נמס בכוס"

היי לכולם,
מה שלומכם?
החורף עכשיו בשיאו ולצאת מהבית או בכלל מהמיטה זו משימה לא קלה. כל בוקר לפני העבודה אני נלחמת עם עצמי לצאת מהמיטה וכל פעם חושבת למה אי אפשר לעבוד מהבית, זה היה פתרון נהדר בימים קרים וחורפיים לכולנו :)
אבל אחרי שאני חוזרת למציאות ויודעת שאני צריכה לקום ולהתארגן מהר בשביל לא לאחר, אני מכינה לעצמי את האוכל שאקח שילווה אותי למהלך היום ובכל יום אני לא מוותרת על מרק שיחמם אותי וישמח אותי! לפעמים אני לוקחת איתי לעבודה או בערב שאני חוזרת הביתה ומאד קר אני ישר מרתיחה מים ומתפנקת על מרק של קנור.






קנור המותג הקולינרי המוביל מבית יוניליוור השיק טעמים חדשים ומיוחדים של מרק "נמס בכוס" עדשים חריף ובסדרת מרקי הבישול המשפחתיים מסדרת "מרק היום" בטעמי קטניות וירקות כתומים.

המהדורה החריפה של "נמס בכוס" מתרחבת עם מרק עדשים חריף, שמצטרף למרק עגבניות חריף. טעמתי את המרק ולכל חובבי החריף זה בדיוק עבורם! הטעם דומיננטי אך טעים ואת האמת אני חייבת לציין שמי שמצונן אני חושבת שזה פתרון אולטימטיבי שיפתח לכם את האף, אומנם כרגע אני לא מצוננת ולמזלי , כי כבר הייתי חולה אבל רק שהרחתי את המרק האף שלי ישר הריח ונהנה מהניחוח הנפלא ובוודאות אם הייתי מצוננת הייתי פותרת את הבעיה באכילת מרק, מאשר כדורים ותרופות שאני מעדיפה להימנע מהם.


בימים עמוסים אלו ובכלל שמאד קר ואין לי כוח לבשל, סדרת נמס בכוס היא פתרון נפלא וגם נוח לסחוב בתיק. המרק פתרון מושלם לצורך נשנוש או כשתייה חמה להתחמם וגם לצריכה בבית ומחוצה לו - במקום העבודה, בצבא, לימודים וכדומה. המרקים קלים ומהירים להכנה (2-3 דקות) ומיועדים להכנה בספל עם מים חמים.


מרק הקטניות החדש מכיל עדשים כתומות, עדשים חומות, אפונה, גריסים וירקות. השילוב בין הירקות והקטניות פשוט מעולה, טעים והריח משכר וההנאה פשוט מובטחת! כמו כן הפתרון המושלם למי שרעב בחורף ואני חושבת שכולנו יותר רעבים, זה למצוא פתרון שהוא בעיקר לשתות יותר ולא לאכול כל הזמן ואז נשמין, לכן המרקים הם פתרון נהדר גם יחסית לא עתירי קלוריות, משביעים, מחממים וטעימים! כמו כן הקטניות הן דלות שומן, נטולות כולסטרול, ועשירות בחלבון, סיבים תזונתיים, ברזל ומינרלים מה שבכלל לאכול אוכל בריא זה תמיד חשוב וצריך לשים לב להכניס לגוף שלנו כמה שפחות רעלים וכמה שיותר מאכלים בריאים.

מחירים 5-9 שקלים לשקית  למרק 

שיהיה לנו חורף חמים ונעים ובתאבון  :)


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה