יום חמישי, 22 בדצמבר 2016

הגמדים של שטראוס התגמדו בסוכר

היום יש לי חדשות מסעירות!
הגמדים של שטראוס התגמדו בסוכר :)





מי מאיתנו לא אוהב גמדים?
מקטנים ועד גדולים
בכל הצורות, הגדלים והטעמים,
אני מאד אוהבת את הגמדים החצי חצי המשולבים
שלדעתי הם הכי הכי טעימים.
לכן שהגיעה אליי חבילה של גמדים מפנקת
ידעתי שאותה אני לא מחלקת!!!
אך אבוי מה קרה?!
מיד שהאחייניות באו "התלבשו" לי על החבילה
והחלו במלאכת האכילה :)
איכשהו הצלחתי להציל 2 גמדים
שאיתם אכין פנקייקים מפנקים!
שגם אוכל להנות מהגמדים
כי גם המבוגרים אוהבים:)
והכי הכי חשוב לדעת ששטראוס הפחיתו את הסוכר
רק חצי כפית לכל מוצר
לכן גמדים היא בחירה נכונה
כי אי אפשר לטעות עם גבינה לבנה
אין בכלל חומרים משמרים,
צבעי מאכל או כל מיני מייצבים
שלנו וגם לקטנים לא בריאים!!!







ואפילו במארז של הגמדים היו מדבקות של פו הדב!




פנקייק גמדים

מצרכים:

2 ביצים
רבע כוס חלב
גביע וחצי של גמדים
4 כפות קמח
חצי שקית אבקת אפייה
מחבת לפנקייק
שמן לטיגון

איך מכינים?

לערבב את הביצה, גמדים, אבקת האפייה והחלב יחד.
לאחר מכן בהדרגה להוסיף את הקמח ואם הבלילה מאד נוזלים להסמיך עם עוד טיפה קמח.

להניח על המחבת טיפה שמן (אני מספיגה נייר סופג ומשמנת את המחבת) ולשפוך את התערובת
על המחבת.  לחכות שאת התערובת יהיה אפשר להפריד מן המחבת ונפרדת מהקצוות ומשחימה ולהפוך.
לתת לצד השני גם להשחים וזהו הפנקייקים מוכנים!
אני קישטתי מעל עם סירופ שוקולד וסוכריות צבעוניות- כמובן כל קישוט מתקבל בברכה לפי מה שאוהבים :)








אז מי רוצה ביס?
בתאבון!




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה