יום חמישי, 4 במאי 2017

חברת "אחוה" משיקה מארזי חטיפי מיני חלוה בטעמים מעלפים!

מי מאיתנו לא אוהב חלוה? מאכל טעים וממכר שאפשר לאכול ולאכול בלי לשים לב ולסיים ממנו הרבה בזמן קצר מאד :) פעם היה אפשר לקנות חלוה רק במשקל ולכן אי אפשר היה לקחת איתנו לדרך נשנוש קטן ובריא, וגם כיום אפשר כמובן לקנות במשקל- אבל זה אני בעיקר קונה כאשר אני אופה.
את החלוה אפשר לשלב לא רק באכילה כנשנוש, אלא בעוגיות, עוגות ועוד ותמיד הטעם משדרג את המתכון והופך אותו למתקתק ומיוחד יותר .
כיום שיש את המארזים של חטיפי מיני חלוה של אחוה שהם מאד אהובים עליי גם נוח לקחת את החטיף ואני מעדכנת מראש שכדאי לקחת כל יום רק אחד, אחרת מחסלים כמה :) וגם כי הם פתרון בריא ולא משמין לעומת חטיפים אחרים שאפשר לקחת בתיק ולהוציא בשעת הצורך שבא משהו טעים.

בימים אלה אחוה השיקו מארזי חטיפי מיני חלוה בטעמים שונים של וניל, פיסטוק ופולי קקאו וגם מארז חטיפים שלא חלוה ללא סוכר שזה נהדר ואפשר אפילו ששומרים על המשקל ליהנות בלי ייסורי מצפון :) 
המארז המשולב שכל המשפחה יכולה ליהנות מהטעמים השונים והמארז ללא סוכר פשוט נהדרים! את החלוה בטעם וניל מאד אהבתי ואפילו החבאתי כמה אחרת לא היה נשאר :) 

בנוסף שהחטיפים גם מתאימים לכל המשפחה מקטנים ועד מבוגרים, מה שעוד כיף שהם מתאימים לקהל יעד הטבעוני או למי שסובל מרגישות ללקטוז או כמובן לחולי הצליאק כמוני. לכן יש מענה לקהל יעד נוספים באוכלוסיה. קהלי יעד אלה רק גדלים ומתפתחים בשנים האחרונות ולכן התשומת לב וההשקעה שתתאים גם עבורם נותנת מענה ענקי לאוכלוסיה וגם אהבה ונאמנות מצד הצרכנים למותג.



במארז חטיפי מיני חלוה כוללים 18 חטיפים בטעמים:  6 יחידות בטעם וניל, 6 יחידות עם פולי קקאו, 6 יחידות עם פיסטוקים. אני חושבת שמהרגע שפתחתי את המארז, עבר יום ופשוט הכל הסתיים! לכן ממליצה כבר לקנות תמיד כמה. במיוחד בתקופה זו של השנה שכל סופ"ש יוצאים לטייל זהו זמן נהדר לקחת את החטיפים כנשנוש בריא וטעים למשפחה. 

ובמארז חטיפי מיני חלוה ללא סוכר כולל 15 חטיפים עם 49 קלוריות בלבד ליחידה. שזוהי גם בשורה נהדרת למי ששומר על המשקל ורוצה עדיין לאכול מדי פעם חטיף מרענן וטעים. 

למעשה כל חטיף מכיל כ- 50% טחינה גולמית, הידועה ביתרונות הבריאותיים ובכמות הוויטמינים, המינרלים, הסידן והברזל!!!

כמו כן החטיפים יצאו באריזה מעוצבת ונוחה ששומרת על הטריות ולא בשקית רגילה. 
ובכלל אין כמו לפרגן למותג כחול לבן בימים אלה אחרי יום העצמאות 69 למדינת ישראל, מותג שרק מתפתח ומשיק לנו כל הזמן מוצרים מוצלחים ומיוחדים והכי חשובים טעימים! :)

מחיר לצרכן: 10 שקלים.

כשר פרווה בהשגחת בד"ץ העדה החרדית ירושלים. 



בקרוב אשתף אתכם במתכון שאכין מהחטיפים :) אז יש למה לצפות!!

בתאבון רותם

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה