יום שלישי, 23 במאי 2017

חברת פוליבה פותחים חנות דגל בראשון לציון

לפני שבוע הייתי באירוע של חברת פוליבה בהשקת החנות החדשה בראשון לציון.
שם קיבלתי את הריבת חלב שהכנתי ממנה את האלפחורס האגדיים שלי, מי שלא ראה את המתכון מוזמן ללחוץ כאן: מתכון לאלפחורס. הריבת החלב שקיבלתי להתנסות לפני מספר ימים ואני חייבת לשתף אתכם שהיא נהדרת!! אני תמיד קניתי של חברה אחרת שקשה גם למצוא בחנויות ועכשיו אין צורך בחיפושים רבים כי הריבת חלב של פוליבה הפכה להיות הפייבוריטית שלי ובקלות בחנות אפשר למצוא. הריבת חלב יחסית קשה ולא נוזלית ולכן לעוגיות אלפחורס המרקם שלה מדוייק להפליא!




חברת פוליבה היא מובילה בייצור חומרי גלם לענף האפייה בישראל ובשבוע שעבר ביקרתי בחנות הדגל שהושקה לאחרונה בראשון לציון ששם יש גם חומרי גלם לאפייה וגם כלי אפייה רבים. כמו ממרחים ומליות, תערובות לעוגות, רטבים, סירופ שוקולד ומייפל, קמחים, ועוד.
כמו כן בעתיד יערכו במקום סדנאות, הדרכות והרבה ימי כיף שיכללו המלצות קולינאריות רבות לאוהבי התחום.
ובאמת בזמן האירוע עברנו סדנא קצרה עם הודיה כליף וגל בוכניק והיה מקסים! למדנו להכין 2 קינוחים בקלי קלות בכוסות אישיות לחג השבועות שתמיד יוצאים מוצלחים ונראים מעולה!


פוליבה היא החברה הגדולה והוותיקה בישראל לייצור, ייבוא ושיווק חומרי גלם ומוצרים לענף האפייה והמזון. החברה מייצרת למעלה מ-1,000 מוצרים לחברות המובילות בארץ ובעולם. משרדי החברה ממוקמים באזור התעשייה ברמלה, במתחם המשתרע על שטח של כ-34,000 מ"ר הכולל מפעלי הייצור, אולם תצוגה, בתי זיכוך לשמן, מחסנים, מעבדת פיתוח למוצרים חדשים ומערך הפצה הארצי. כמו כן, היחודיות של פוליבה כחברה כשרה (בד"ץ) הופכת אותה לשחקן מוביל גם בתחום הייצוא. פוליבה מייצאת את מוצריה ללקוחות רבים ברחבי העולם כמו ארה"ב, קנדה, אנגליה, צרפת ועוד. פוליבה חרתה על דגלה את נושא התרומה לקהילה ובמסגרת זו רבים מעובדי המפעל הם בעלי מוגבלויות.



הכתובת: 'פוליבה' – רחוב סחרוב 14, פינת החומה 2 ראשון לציון , כשר בד"ץ – העדה החרדית טלפון: 03-6587670

תגובה 1:

  1. מציאת חומרי גלם לאפייה יכולה להיות משימה לא פשוטה לפעמים.
    באינטרנט יש מספר אתרים ממומלצים. כמו בייק אנד קייק.

    השבמחק