יום ראשון, 21 במאי 2017

עוגיות אלפחורס כמו בדרום אמריקה

עוגיות אלפחורס זו אהבה ממבט ראשון! הטעם נימוח, מתפוצץ בפה והטעם של הריבת חלב והקוקוס וואי אין לתאר!
אני מאד אוהבת את העוגיות ואני חושבת שהן גם תמיד מנצחות ויוצאות טעים ואף פעם לא שמעתי מישהו שאומר שהוא לא אוהב  אלפחורס ואם קיים אחד כזה, אז נראה לי שיש כאן בעיה :)
יש לי מתכון שעובר שנים ודורות במשפחה שהוא תמיד יוצא מושלם ותמיד בפריכות ובטעם הנכון ושגם אתם תצליחו במשימה, אני משתפת אתכם במתכון הסודי :)




מצרכים:

לבצק:
300 גרם סוכר
2 חלמונים
2 ביצים שלמות
350 קורנפלור של שופרסל
250קמח רגיל
2 כפיות אבקת אפיה
חצי כוס חלב

למילוי:
ריבת חלב של פוליבה
קוקוס טחון של שופרסל


אופן ההכנה:
לוקחים את כל החומרים של הבצק ומניחים בתוך הקערת מיקסר. מערבבים הכל בעזרת המיקסר עד לקבלת תערובת אחידה ורכה.
לוקחים את התערובת כמו שהיא בתוך קערת המיקסר עוטפים ומניחים לקירור של 5 שעות במקרר. הסוד בעבודה עם התערובת זה הוא שהוא קר.


לאחר 5 שעות מוציאים את התערובת מהמקרר. מקמחים את המשטח עם קמח קורנפלור ומתחילים לרדד וליצור עיגולים. אפשר עם רינג או עם תחתית של כוס קטנה.



אופים בתנור את העוגיות בחום של 180 מעלות לבערך 15 דקות שיזהיבו קלות.


מחכים שהעוגיות טיפה יתקררו, מורחים ריבת חלב ומסביב קוקוס




ושיהיה בתאבון!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה