יום שלישי, 7 במרץ 2017

פיצה טעימה ב5 דקות

כשמגיעים הביתה אחרי יום עבודה ארוך ומתיש וכולם רעבים, מחפשים את ארוחת הערב הקלה ביותר להכנה :)
בעולם כזה עמוס ודינאמי, אנחנו מחפשים פתרונות מהירים, קלים וטעימים כי אין כוח להתעסקות עם אוכל מסובך או זמן הכנה ארוך לכן אסם חשבו ודאגו לנו! והשיקו קמח שמרים להכנת בצק לפיצה בתפיחה של 5 דקות!!! אין כמו להכין פיצה בבית, תמיד התוצאה הרבה יותר טעימה מפיצריות, ומהנה להכנה עם הילדים! או כמובן גם הרבה מבוגרים שאוהבים :) בשונה מקמח השמרים הרגיל, שלוקח לתהליך התפיחה שלו שעה וחצי, התערובת החדשה תופחת ב- 5 דקות.
בהתחלה אני מודה הייתי סקפטית, לא האמנתי שאפשר בכזו קלות שהקמח יתפח והתוצאה תהיה טובה, אבל לאחר הניסיון אני חייבת לציין שאני טעיתי ובגדול! כי הפיצה לא רק שתפחה, אלא הבצק יצא לי כל כך עבה ואוורירי שהייתי בשוק מהתוצאה!


שקית אחת של קמח שמרים מספיקה לכמות של 2 פיצות גדולות(בתבנית מרובעת של תנור). מהבצק ניתן להכין עוד מלא דברים כגון מאפי פוקצ'ות, רוגלך ועוד.

את המתכון לפיצה לקחתי מהשקית של הקמח:


חומרים:

שקית תערובת להכנת בצק שמרים ב-5 דקות
70 גרם (8 כפות) שמן קנולה
350 מ"ל ( 1+ 1/2 כוסות) מים
16 גרם (1+ 1/2  כפות) מלח
רוטב עגבניות קלאסי של פרפקטו 
אורגנו
גבינה צהובה

אופן ההכנה:
לוקחים את התערובת של השקית, השמן, מים והמלח ומערבבים הכל יחד במיקסר עד לקבלת תערובת אחידה ודביקה 

משטחים ומרדדים על השיש ומכינים עיגולים ( אם אתם מעדיפים פיצה מרובעת אז ישר לתוך התבנית ולסדר עד הקצוות 

מורחים את הרוטב עגבניות 

מניחים מעל אורגנו יבש

ומעל גבינה צהובה

אני הכנתי פיצה אחת עם בצל לבן ופיצה אחת רגילה 




מכניסים לתנור שחומם מראש 180 מעלות למשך של 20-25 דקות, עד שהגבינה צהובה מזהיבה



לא יאמן! הפיצה תפוחה, ענקית והכי חשוב טעימה!!!! גם מבוגרים וגם ילדים יאהבו את התוצאה, 
אסם שיחקתם אותה :)
אני יודעת שקבוע אחזיק אצלי במקרר את הקמח, שיהיה תמיד זמין לSOS או סתם ליום עצלני :)



שיהיה בתאבון !

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה