יום שבת, 11 במרץ 2017

גלידת שטראוס משיקה שלגוני צבי הנינג'ה ושלגוני גיבורות העל וגלידת קרמיסימו בננה שוקולד צ'יפ

האביב כבר ממש כאן והקיץ בדרך אלינו ויגיע בקרוב ואיך אפשר לא לחשוב על הימים החמים ללא הארטיקים וההנאה עם השלגון הקריר שמקרר אותנו בחום הגדול!
יש כאן מישהו שלא אוהב ארטיקים? אני לא חושבת! ארטיקים וגלידות מתאימים לכולנו, לכל הגילאים ויש כל כך הרבה מבחר וטעמים שכולם נהנים!
גלידת שטראוס מבית יוניליוור השיקו ממש בימים אלה את שלגוני צבי הנינג'ה ושלגוני גיבורות העל ואת גלידת קרמיסימו בננה שוקולד צ'יפ,  אין כמו קרמיסימו גלידה משפחתית וטעימה, רק החיסרון שנגמרת כל כך מהר מרוב שהיא מצוינת :)
מדובר למי שלא מכיר בגלידת שוקולד וגלידת בננה עם ריפל ופצפוצי שוקולד, הנימוחות והטעם מושלם! 


השלגון הנוסטלגי של בננה שוקולד צ'יפ שכולנו מכירים מהילדות ואת האמת אני ממש אוהבת אותו למעשה כעת הופך לגלידה משפחתית! איזו שמחה וכיף כי גלידה יש יותר בכמות ואפשר להתענג ללא קמצנות :)
יש תמונות שמדברות בעד עצמן ואני חושבת שהתמונה של הגלידה עושה זאת בצורה נפלאה ומצויינת! איך אפשר לעמוד בפיתוי המשגע הזה?!? אי אפשר!



עמית טעמה את הגלידה, גם את הבננה וגם את השוקולד ובתוך מספר דקות הכל נעלם! לא היה זכר לגלידה ולא לוופל :)
ביקשה מיד סיבוב נוסף, אבל הפעם פינקתי אותה בארטיק גיבורות על שגם נחל הצלחה מסחררת! קודם כל הצמיד סופרמן שיש בפנים מקסים ואיתו הארטיק שטעים וחוסל! בצבעי בנות ומתאים לחגיגה!



בנוסף שלגוני צבי הנינג'ה ושלגוני גיבורות העל (סופר הירו גירלז)שהושקו עבור הילדים הם לא הפעם הראשונה שגלידת שטראוס מבצעת שיתופי פעולה עם המותגים המובילים לילדים! למעשה יחד עם הילדים ועם המותגים המובילים  שטראוס מבצעים שילוב ובכך דואגים שהטרנדים הכי עכשווים יופיעו בשלגונים ועם מתנה קטנה בפנים שמשמחת כל ילד וגורמת לחיוך ענק :)

שלגון צבי נינג'ה הנו שלגון מרענן בטעם פירות ובצורת אחד ממותגי הילדים האהובים בכל הזמנים- צב נינג'ה. בכל שלגון נמצאת הפתעה מקסימה של בובת צב נינג'ה.

שלגון גיבורות העל הנו שלגון מרענן בטעם פירות עם צמיד גיבורות על מתנה בכל אריזה. הסופר הירו גירלז מבית WB הוא הטרנד הגדול הבא אשר הגיע לערוץ הילדים ובקרוב תעלה הסדרה ביוטיוב ואין בת שלא מכורה לטרנד זה. 


בנוסף צריך לזכור שעם כל הגלידות והארטיקים צריך גם לשמור על בריאות ולכם עם שלגוני הילדים החדשים של שטראוס בהחלט אפשר לעשות זאת!
השלגונים נושאים את התו התזונתי "במיוחד לילדים" ומכילים עד 110 קלוריות למנה, עד 3 גרם שומן רווי למנה ועד 20 גרם סוכר מוסף ל-100 גרם. 
בנוסף השלגונים לא מכילים חומרי טעם וריח ומכילים רק צבעי מאכל טבעיים בלבד. 


שיהיה קיץ נעים וטעים!
רותם

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה