יום שבת, 4 במרץ 2017

פוקצ'ה טעימה עם "קמח קסם" החדש בפיתוחו של השף ארז קומרובסקי של סוגת

כשבאים אורחים ואנחנו רוצים לפנק אותם בארוחה טובה וטעימה אבל שלא תהיה קשה להכנה- פוקצ'ה היא הפתרון המושלם! סוגת השיקו ממש בימים אלה את "קמח קסם" בפיתוחו של השף ארז קומרובסקי שלמעשה הקמח מכיל שמרים בתוכו וחוסך לנו עבודה קשה ומרובה! 
הקמח מהפכני כי הוא תופח בצורה אחידה בכל מזג אוויר ואתמול שהכנתי בערב את הפוק'צה היה מאד קר והקמח התנהג כרגיל והתוצאה היתה הצלחה מסחררת! 

התערובת קמח מכילה שמרים ומתאימה לאפייה של חלות, עוגות שמרים, מאפים ועוד. הקמח החדש, כשאר הקמחים של החברה, מיוצר בטחנות הקמח שטיבל ופותח במיוחד עבור סוגת על ידי השף ארז קומרובסקי.
קומורובסקי עבד על פיתוח המוצר במשך תקופה ארוכה וניסה אותו במאפים שונים ובמצבים שונים, עד להגעה לנוסחה המדויקת אשר מבטיחה שימוש מוצלח ואחיד במוצר בכל מזג אוויר ובמאפים שונים. אחד מיתרונותיו הנוספים של המוצר, היא העובדה, כי הוא נארז בטכנולוגיה חדישה השומרת על פעילות השמרים לאורך כל חיי המדף של המוצר. בנוסף, שימוש בקמח קסם חוסך זמן רב, שכן הוא תופח מהר ואין צורך לנפות אותו. האריזה מכילה 1 ק"ג, בכשרות הבד"ץ.


ועכשיו למתכון המצויין, שאני מזהירה מראש- לא תפסיקו לאכול מרוב שזה טעים! :)

פוק'צה מהירה להכנה

מצרכים:
1.5 כוסות קמח - קמח קסם
חצי כף סוכר
רבע כף מלח
3/4 כוס מים - חצי מים חמים וחצי מים קרים
3 כפות שמן זית
תוספות לפי הטעם \



אופן ההכנהלקחת את הקערה את המיקסר ובתוכה לשים את הקמח קסם, סוכר, מלח והמים. ללוש את הבצק עם למשך 2/3 דקות עד שהעיסה הופכת להיות אחידה וחלקה. מניחים אותה בקערה למנוחה - אני מניחה מעל נייר כסף או מגבת למשך כ10-15 דקות עד שהתערובת תופחת.
לאחר מכן מוסיפים את השמן ושוב במיקסר ללוש את הבצק למשך עוד 3/4 דקות.
שוב לכסות את הקערה ולתת לבצק לנוח במשך 40 דקות.
לקחת כל פעם כדור של הבצק ועם הידיים להניח בצורת עיגול או כל צורה שאתם רוצים את הבצק. לא לשכוח לרווח בין כל אחד ואחד כי הבצק עוד תופח.

מעליו למרוח שמן זית בנדיבות, מלח גס וכל מה שאתם אוהבים. אני למשל בחרתי בצל ירוק, פלפל כתום ועגבניות שרי. 



נותנים לבצק לתפוח שוב עוד רבע שעה ושמים בתנור מחומם מראש בין 180-200 מעלות עד להשחמה של הבצק.




בתאבון!

רותם 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה